Gå til innhold

Mazda eller Toyota? Hjelp!

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rx7.jpg VS chaser.jpg

)

Jeg har valgt RX-7 'en siden tror det er mest morro for pengene + at det er enklere å få tak i deler.. osv... (med den andre må du vel spesial importere alt fra japan)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt RX-7 'en siden tror det er mest morro for pengene + at det er enklere å få tak i deler.. osv... (med den andre må du vel spesial importere alt fra japan)

Jeg tror jeg kan få like mye morro med Chaseren som en Rx7. Dog er Chaseren litt dyrere en Rx`en men noenganger kan en ikke måle kjøreglede i penger. Samt jeg kjøper aldri noen biler der jeg må tenke på deletilgang eller slikt. Greit det er avgjørende faktorer men for meg er det viktig å kjøpe biler jeg liker utseende på og som jeg synes er spennende ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups! du hadde kjøpt ja :???:

hehe... jaja.. leste post 1 og gav min mening... (så kebab gud hadde rett)

Jeg kjører jo Toyota selv.. så burde egentlig anbefale Toyota.

Men for meg så er det samme hvilken Japan'er man velger... så lenge det er en Japaner.

Det er jo de eneste som kan bygge biler etter min mening.

Sikkert kul bil den Chaseren... hvertfall ingen vanlig bil i Norge! Hva yter den egentlig? Han ser ut som en litt søndagsracer med mye hest... ikke en 0-100 bil liksom.

Har du kanskje startet en tråd om den også? Hadde vært spennende lesning!

Dessuten vil jeg nå anbefale http://www.ts-ogn.no siden du har blitt et Toyota mann ;)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert kul bil den Chaseren... hvertfall ingen vanlig bil i Norge! Hva yter den egentlig? Han ser ut som en litt søndagsracer med mye hest... ikke en 0-100 bil liksom.

Hvis du leser hele tråden så vil du se denne posten:

Den (Chaser og Soarer) har en 2,5liters Rekke6 .. en mindre og mer seriøst bygget motor en den som sitter i Supra ..

Rask Motorspec på Chaser

2,5liter rekke6 Twinturbo (singel turbo etter 98) (Twinutgaven er parralell :/ )

280++hester (Ingen vet hvor mye det egentlig er..men er mer enn 280)

385Nm (sikkert mer.. hvem vet)

Vekt: 1480kg (manuell)

En Chaser er i mine øyne mye kule enn rx7, rett og slett fordi ingen har den i norge! Og fordi det er fett å drifte rundt i svæere familierasere

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider