VeilSide Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg får lov til å herje litt på endel loakle treff som skal være så jeg tror det er nok for i år. Har jeg tid så skal jeg til Østlandet så mye som mulig. Har jo lyst å bruke bilen :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 VS ) Jeg har valgt RX-7 'en siden tror det er mest morro for pengene + at det er enklere å få tak i deler.. osv... (med den andre må du vel spesial importere alt fra japan) Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hva med å lese hva som står skrevet i posten? Han har importert.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 De fleste leser bare post 1 og ser ikke på datoen eller hvor langt tråden har kommet Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har valgt RX-7 'en siden tror det er mest morro for pengene + at det er enklere å få tak i deler.. osv... (med den andre må du vel spesial importere alt fra japan) Jeg tror jeg kan få like mye morro med Chaseren som en Rx7. Dog er Chaseren litt dyrere en Rx`en men noenganger kan en ikke måle kjøreglede i penger. Samt jeg kjøper aldri noen biler der jeg må tenke på deletilgang eller slikt. Greit det er avgjørende faktorer men for meg er det viktig å kjøpe biler jeg liker utseende på og som jeg synes er spennende ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Ups! du hadde kjøpt ja :???: hehe... jaja.. leste post 1 og gav min mening... (så kebab gud hadde rett) Jeg kjører jo Toyota selv.. så burde egentlig anbefale Toyota. Men for meg så er det samme hvilken Japan'er man velger... så lenge det er en Japaner. Det er jo de eneste som kan bygge biler etter min mening. Sikkert kul bil den Chaseren... hvertfall ingen vanlig bil i Norge! Hva yter den egentlig? Han ser ut som en litt søndagsracer med mye hest... ikke en 0-100 bil liksom. Har du kanskje startet en tråd om den også? Hadde vært spennende lesning! Dessuten vil jeg nå anbefale http://www.ts-ogn.no siden du har blitt et Toyota mann ;) Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Sikkert kul bil den Chaseren... hvertfall ingen vanlig bil i Norge! Hva yter den egentlig? Han ser ut som en litt søndagsracer med mye hest... ikke en 0-100 bil liksom. Hvis du leser hele tråden så vil du se denne posten: Den (Chaser og Soarer) har en 2,5liters Rekke6 .. en mindre og mer seriøst bygget motor en den som sitter i Supra .. Rask Motorspec på Chaser 2,5liter rekke6 Twinturbo (singel turbo etter 98) (Twinutgaven er parralell :/ ) 280++hester (Ingen vet hvor mye det egentlig er..men er mer enn 280) 385Nm (sikkert mer.. hvem vet) Vekt: 1480kg (manuell) En Chaser er i mine øyne mye kule enn rx7, rett og slett fordi ingen har den i norge! Og fordi det er fett å drifte rundt i svæere familierasere Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 For å rette på noe .. alle JZX100 har Singelturbo og VVTi den vilside har kjøpt er en 96 modell JZX100 så er Singelturbo og VVTi på den.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg