Gå til innhold

Tips ang anlegg som spiller klarest og penest.

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Så kan du bedømme sjæl :)

Dette er selvsagt det beste. Helt enig!!

Få tips på ulike fora etc, for så å sjekke ut produktene med egne ører. Det er en selv som skal leve med anlegget, og da er det viktig å tilpasse det sin egen smak.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja focal har meget bra mellomtoner, men seas sine er faen meg minst like bra om de blir montert riktig! jeg har hørt EN bil med focal som spiller bra, men ikke i dette landet her, men alle biler som jeg har hørt seas i har det faktisk spilt bra, det har selfølgelig med monteringen og innstillig å gjøre, men det gjelder alt du monterer

Lurer bare på hvilke biler med Focal du har hørt, har i allefall ikke samme erfaring som deg tvert imot .

Og da har jeg hørt andre merker :) også uten å dra noen ned i møkka .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å innse at dette er en slik diskusjon som aldri kommer til å bli avsluttet,vi har alle forskjellig smak og forskjellige formeninger om hva som er bra utstyr.

til trådstarter har jeg bare en ting å si,lytt litt rundt ikke fokuser på merke men på hva som gir god lyd i DINE ører.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig det er jo kunden som skal være fornøyd .

Er du ny i gamet er det ikke alltid de men de flotteste demobilene og de som er sponset du bør høre på .

Snakk heller med kamerater, andre som har testet varer som betalende kunder .

Der får du sikkert like verdigfulle tips .

Mvh Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på hvilke biler med Focal du har hørt, har i allefall ikke samme erfaring som deg tvert imot .

Og da har jeg hørt andre merker :) også uten å dra noen ned i møkka .

Mvh

har ikke hørt så mange biler med focal her i landet, men noen er det, poenget er ikke at jeg mener focal er dårlig for det er det absolutt ikke, jeg selger selv focal og anbefaler det, å jeg har solgt mer focal en seas bare så det er sagt.. jeg har heller ikke problemer med at noen har meninger om seas sine produkter, men jeg vil ikke at folk skal se seg blinde på Glenn sine persolige meninger...

jeg kan plukke ut ca 5 biler som jeg har hørt her i landet som låter bra, å desverre har ingen av dem focal.. men sansynligvis hadde det vært vel så bra lyd med focal eller andre merker..

jeg driter i hva folk har i sine biler eller hva de kjøper, poenget er at resultatet blir bra.. å det mener jeg har mer med montering og innstillig å gjøre en selve komponentene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil da bare påpeke at noen som fikk låne frontsettet mitt en gang (focal utopia 165W) syns det var no dritt.. Men så er det en annen historie at det verken ikke satt skikkelig fast eller hadde et tett kammer å spille i.

Det er vel stort sett nyanser osv som skiller de fleste skikkelige seriøse merkene fra hverandre , SÅ LENGE utstyret er SKIKKELIG montert på en måte som passer med elementenes egenskaper.

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider