inzane_racing Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 E det noen her inne som har kjennska til http://www.tgmotor.com noen som vet om de e seriøs? E det trygt å handle deler hos de? på forhånd takk Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 ser jo særiøst ut, men har ikke vært borti dem.. sikler bare *litt* på det innsuget med separate spjeldhus.. drunk Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hehe.. de hadde masse bra der inne..men så e jo det om de e nokke då..tenkte å bestille helt ny innmat te motoren min..vil ha mer effekt..og må ha noe som tåler litt juling.. Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det virka som ei av dei meir seriøse sidene når det gjelder trimming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ingen andre som har hørt om eller prøvd tgmotor??? Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 tg motor har vært med ett bra tag.skulle være like bra som hos kg eller en annen motortrimmare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 men det er bra..då tror eg d blir ny innmat te motoren min derfra Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 mye bra der skal ikke se bort fra at jeg også kjøper noen deler derfra.. siden jeg muligens skal fikse meg motor i vinte. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 De er flinke dem. Den vippebrygga dems har jeg sett på en skikkelig vass opel som gikk i rally. Sikler litt etter de rullevipperne til CIH... :pray Skal en spare litt penger når en handler med svensker er det beste å hente delene selv.. Malmö er et stykke å kjøre, men når prislappen blir nærmere 10k, så er moms en jævlig plage i ræva. Kan ta inn deler for 3k eller 5k (husker ikke helt hva det var) uten å måtte betale moms på dem, men om du sender dem med posten, så må en betale moms uansett beløp.. sukk. Så få dem te å sende som gave med verdi under 1000kr. (hvis det er småtteri) Eller så reiser man å henter dem og kjører dem inn en søndagskveld over svinesund.. hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg