naikon Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hei eg har en 320i e30. når eg kjører den har eg problemer med at den stopper etter en liten stund... høres ut som om at bensinpumpen slutter og pumpe drivstoff... når den har stoppet må eg vente i noen minutter så kan eg starte den igjen og den går et lite stykke til men så stopper den igjen og eg må vente... eg kan heller ikke stoppe den med lysene på for da starter den heller ikke og eg må oxo vente en liten stund før den starter.. av og til kan det ta lang tid før den starter og. noen som har vert bortig dette før eller hørt om noe lignene???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Skjer dette uansett hvor mye bensin det er på tanken? Dra til en Videregående skole der det er en bilmek. linje og spør om de kan titte på det. Vi tar inn biler hele tiden og det koster deg ikke 5øre. Uten om de delene du trenger da. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naikon Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 ja det skjer uansett hvor mye bensin eg har på tanken... men det virker som om den kutter strømmen til bensinpumpen og eg forstår ikke hva som kan gjøre det.... noen som har peiling???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 du får tvangskjøre den da.. koble strøm på den, og kjøre.. verdt ett forsøk Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det kan også være at bensinfilteret er tett. Har omtrent de samme symptomene. Men så lenge bilen går så må jo pumpa di gå også. Men kan jo være noe feil på elektronikken inn til pumpa, dårlig kontakt/jord ol. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg