PoloDude Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Til de som har pella rein bilen/hatt av A-stolpene i bilen...(plastikk dekslet) Innafor disse satt det en liten gummi paknings forings greier...Rar liten sak. Noen som kan forklare med et bilde hvor denne skal sitte. Og har den stor betydning for skramling (at ikke A-stolpe dekselet sitter ordentlig på plass) Denne er ikke i Møller sin delefilm...Har mista en og fikk ikke sett hvor den jeg har stod hen da jeg tok dekslet av... Anyone? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 er ikke den som er markert som "2" du mener ?? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Nei, det er proppene som lista er festet med. Den jeg snakker om er IKKE i delefilmen til Møller. Den er halvparten sort og halvparten lys grå med en liten metallbit inni... Får vel bare montere uten til uka.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 at den fins på et bildet eller delefilm er jag sikker på .....men det er bare å finne rett bilde...;) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Men Møller har leita MYE!!! Men klarer du det iløpet av et par dager er du helten min... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg