Gå til innhold

Mopedfilms

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke vondt ment men trur egentlig ikke det er så ille mange her som har så mye interesse av og se noe fiser rundt på noen mopeder. Svarer nå på vegne av meg selv og ikke de andre.

trur heller mopedportalen er stedet..

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell mange av de over 30 som begynner å lengte tilbake til mopedtida?

er jo endel som jeg kjenner som kunne tenkt seg en moped å cruise rundt med eller leke seg med :) MP er bare dritt..

edit: Beskrivelse:

1ern : Kjøring,bakhjul,framhjul,hopping osv :) Skillz

2ern: Bakhjul,diverse småherjing og diverse annet smått

3ern: Bilkjøring hvor bilen Går rundt på taket under slengkjøring,masse herjing

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sett Tio små moppe pojkar? :D Dr alban om ikke jeg husker feil haha

Jo, jeg har den :D

Husker mopedtida jeg, alltid trangen etter å skaffe seg den verste trimmen, porte og justere opp så ekstremt så alt holdt max 50 mil om gangen! Var tider det :D Glemmer ikke da jeg passerte 15 000rpm med den nye malossi sylinderen, da skreik det godt :D

Synd at det alltid skal lukte 2 takts eksos av deg i flere timer etterpå. Og kald da.. Men kunne alltid tengt meg en liten knallert å hive meg på da tida ble lang.. morsom tid.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider