2Fat 2Fly Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har noen Serverplass til å legge ut 3 av våre filmer? ca 200mb grovt regnet, sikkert mange her inne som savner mopedtida pittelitt som kan varme hjertet sitt med å se på :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 ikke vondt ment men trur egentlig ikke det er så ille mange her som har så mye interesse av og se noe fiser rundt på noen mopeder. Svarer nå på vegne av meg selv og ikke de andre. trur heller mopedportalen er stedet.. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er vell mange av de over 30 som begynner å lengte tilbake til mopedtida? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er vell mange av de over 30 som begynner å lengte tilbake til mopedtida? er jo endel som jeg kjenner som kunne tenkt seg en moped å cruise rundt med eller leke seg med :) MP er bare dritt.. edit: Beskrivelse: 1ern : Kjøring,bakhjul,framhjul,hopping osv :) Skillz 2ern: Bakhjul,diverse småherjing og diverse annet smått 3ern: Bilkjøring hvor bilen Går rundt på taket under slengkjøring,masse herjing Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg for min del savner mopedtia litt.. Ikke nå som det begynner bli kaldt men..:) Håper noen hoster filmene.. happyhappy Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg for min del savner mopedtia litt.. Ikke nå som det begynner bli kaldt men..:) Håper noen hoster filmene.. happyhappy ja om noen har serverplass så Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 kom igjen da folkens. Må få lagt ut "moppsar filman" :jackinbox Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 skal ut å filme litt at jeg cruser rundt på trå sykkelen min... sikkert noen som savnener den tiden også.. den skal inneholde hopping, Slædding og når jeg sykler fort...:biker hihi... bare kødder... sikert en fin film dere har laget;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 skal ut å filme litt at jeg cruser rundt på trå sykkelen min... sikkert noen som savnener den tiden også.. den skal inneholde hopping, Slædding og når jeg sykler fort...:biker hihi... bare kødder... sikert en fin film dere har laget;) Ja blir faens så fett!! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hehe. jeg for min del ser gjerne mopedfilmer. ikke fordi jeg savner tia, men fordi det egentlig er litt gøy å se på. mimrer tilbake da jeg var trofast mopedpatriot. :) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Server plass kan sikkert jeg ordne, men skal seff ha noe tilbake, reklame for http://www.raanecrewet.com, på filmen, el. hvor du legger de ut for nedlasting. Linja er rask. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ingen som har sett Tio små moppe pojkar? :D Dr alban om ikke jeg husker feil haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ingen som har sett Tio små moppe pojkar? :D Dr alban om ikke jeg husker feil haha Jeg har den, det er den mest geniale mopse filmen ever! :drive2 Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ja om noen har serverplass så jeg kan fikse serverplass jeg. bare pm meg så skal jeg svare så raskt jeg kan. Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ingen som har sett Tio små moppe pojkar? :D Dr alban om ikke jeg husker feil haha Jo, jeg har den :D Husker mopedtida jeg, alltid trangen etter å skaffe seg den verste trimmen, porte og justere opp så ekstremt så alt holdt max 50 mil om gangen! Var tider det :D Glemmer ikke da jeg passerte 15 000rpm med den nye malossi sylinderen, da skreik det godt :D Synd at det alltid skal lukte 2 takts eksos av deg i flere timer etterpå. Og kald da.. Men kunne alltid tengt meg en liten knallert å hive meg på da tida ble lang.. morsom tid. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg