Gå til innhold

Østfoldinger, kom dere til Halden på onsdag

Ranger emnet

70' Chevelle

Anbefalte innlegg

Onsdag, 12/10 Kl. 20 i parkeringshuset for steen og strøm i Halden kommer Autofil på besøk. De skal da vurdere biler og to kommer videre til en finale med biler fra tre andre byer i landet. En kamerat av meg, Martin har vært kontaktperson:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90144&page=1&pp=15

Jeg håper de av dere med skikkelig gromme amcars kommer en tur så vi viser dem hva som gjelder! Selv har jeg bare en V6 i min Camaro så det trengs litt V8-brøl. Corvetten har jeg desverre ikke skilter på ennå.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla...

Jeg kommer vettu,tenkte jeg skulle prøve å komme litt tidlig så jeg får plass nede... jeg kommer ikke opp i parkeringshuset :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra med amcars i dag! Måtte nesten kjøre Corvetten så da ble staten 275kr rikere :) Både jeg og Ottesen ble intervjuet av Jan Erik, gjenstår å se hva som ble brukt i sendingen som kommer i april eller no. Ellers var både lokalavis og autofil nett interresert i bilen. Moro! Masse folk og mye artige biler.

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra med amcars i dag! Måtte nesten kjøre Corvetten så da ble staten 275kr rikere :) Både jeg og Ottesen ble intervjuet av Jan Erik' date=' gjenstår å se hva som ble brukt i sendingen som kommer i april eller no. Ellers var både lokalavis og autofil nett interresert i bilen. Moro! Masse folk og mye artige biler.[/quote']

Yeah !

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra med amcars i dag! Måtte nesten kjøre Corvetten så da ble staten 275kr rikere :) Både jeg og Ottesen ble intervjuet av Jan Erik' date=' gjenstår å se hva som ble brukt i sendingen som kommer i april eller no. Ellers var både lokalavis og autofil nett interresert i bilen. Moro! Masse folk og mye artige biler.[/quote']

fin corvette der.. hva slags motor? :offtopic så bilder på nrk,mye fete amrikanere

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det var en skriveleif, T/A 455. SPRIT n, cruising cheers

I Halden er det en klubb som heter "Halden street'n cruising klubb", den har vell en 300-400 medlemer. Sprit'n Crusing klubben har derimot bare fire medlemer. Misforståelsen skjønner jeg godt ettersom vi er mye flinkere til å kjøre fort enn dem. Vi e selfølgelig også veldig flink til å drikke sprit på flybridgen (takgrinden) på stasjonsvognene våre. Forøvrig er vi også kjent som "Stasjonsvogn klubben" med våre 4 store vogner.

Klub biler:

1981 Olds Cutlass Cruiser

1977 Chevy Caprice

1977 Chevy Malibu

1974 Pontiac Catalina Safari wagon

1975 Pontiac Trans Am

1978 Ford Fairmont

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin corvette der.. hva slags motor? :offtopic så bilder på nrk,mye fete amrikanere

Er en stock 350. Ingen racer men et flytter jo på seg, det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Halden er det en klubb som heter "Halden street'n cruising klubb", den har vell en 300-400 medlemer. Sprit'n Crusing klubben har derimot bare fire medlemer. Misforståelsen skjønner jeg godt ettersom vi er mye flinkere til å kjøre fort enn dem. Vi e selfølgelig også veldig flink til å drikke sprit på flybridgen (takgrinden) på stasjonsvognene våre. Forøvrig er vi også kjent som "Stasjonsvogn klubben" med våre 4 store vogner.

Klub biler:

1981 Olds Cutlass Cruiser

1977 Chevy Caprice

1977 Chevy Malibu

1974 Pontiac Catalina Safari wagon

1975 Pontiac Trans Am

1978 Ford Fairmont

Øøhh, jaaauuu... :???:

1964 Ford Fairlane 500 RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare lufte ideen, hvordan er folk's oppfatning av en liten cruising til våren da? Jeg personlig setter på sommeredekkene i påsken, da er det jo raggartur til sverige på torsdagen, men noen uker etter det er det vell klart for en liten treff i halden, om folk er kenn pått.

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider