Gå til innhold

Ny film fra gutta bak MTV PIMP MY RIDE

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen ting jeg lurer på angående filmen.

Er det KUN den bilen det dreier seg om i filmen?

Og jeg har sett et prog som heter RIDE på discovery der den bilen blir bygd opp. Der sladder de banning.

Hvor lang spille tid har den?

MVH

Marius

NB: Digger West Coast Custom.

SKulle gjærne verdt med en tur ti LA og sjekket ut stedene

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

West Coast Custom gutta virker helt ville! Var nesten i sjokktilstand etter å ha sett en dokumentar om de, samt de vanlige PMR episodene.

Må være naturtalenter hele gjengen, makan! Han ene lakkerern der ser helt skada ut, men er vill til å lakkere!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

West Coast Custom gutta virker helt ville! Var nesten i sjokktilstand etter å ha sett en dokumentar om de, samt de vanlige PMR episodene.

Må være naturtalenter hele gjengen, makan! Han ene lakkerern der ser helt skada ut, men er vill til å lakkere!

Mener du han hvite som ser litt boms ut. Alle de gutta kan de driver med. Respekt av det. Tenk dere hvor moro de har det på jobb. Drømmen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være drømmejobben ja, og de kan jo sakene sine, det har vi sett i pimp my ride, så på pmr uk her i går, makan til dritt! hvor kan man se episodene til pimp my ride på usa nett? - husker jeg så de der før.... all respekt til disse gutta. - ja hvor lang er filmen?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen varer halvannen time ink bonus materiale, den handler kun om oppbygginga av 300C. Null sensur.

Skal ikke se bort i fra at disse gutta dukker opp i Norge ettervært :D:D :wave

En typisk dialog!

MadMike:

WHY THE FUCK IS THE CD SKIPPING!

WE GOT MOTHER FUKCING 200THOUSAND SOUND EQUIPMENT UP IN HERE, AND THIS MOTHER FUCKER UP HERE GOT A FUCKING RUBICS CUBE @@£211!"" CD PLAYER THATS SKIPPING!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nødt til å kjøpe denne!!! :)

WCC kan sakene sine, men å mene at de er kjent pga. Pimp my Ride er vel litt å ta i... de har vel drevet med sakene sine før Pimp my Ride.

Blir gøy å se de utenom Pimp my ride også... å se hvordan de virkelig jobber, istedenfor de bilene de fikser på PMR :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pimp My Ride har vært en bra markedsføring for West Coast Custom.

Jeg hadde aldri hørt om dem før jeg så Pimp My Ride på MTV.

Men all kreditt til de gutta. Jeg skulle ønske det var min bil som ble pimpet av dem.

Men jeg har sett den dokumentaren på Discovery og synes det var bra. Kommer ikke til å bruke penger på å kjøpe den DVDen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo bygget for de med penger enn stund da..var vel derfor mtv tok de med..men self på verdens basis vet jo nesten alle om dem..pga mtv, men var jo kjente i statene da...de fleste rappere bruker dem...men for enn reklame.. kunne tenkt å ha new style på corvetta..men blir for dyrt.. fet mustang de byggde... :eddie

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pimp My Ride har vært en bra markedsføring for West Coast Custom.

Jeg hadde aldri hørt om dem før jeg så Pimp My Ride på MTV.

Men all kreditt til de gutta. Jeg skulle ønske det var min bil som ble pimpet av dem.

Men jeg har sett den dokumentaren på Discovery og synes det var bra. Kommer ikke til å bruke penger på å kjøpe den DVDen.

var dokumentaren denne dvd-en?? hvor laster man ned dokumentaren?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider