Tweeky Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Fikk 2 stk. Spectron 12" av en jeg kjenner for å kjøre han når han kjøpte seg ny bil. Også lurer jeg på om noen har noe info om ett slikt element, evnt. navn på elementet eller hvor jeg kan finne info. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Dette chassis har jeg jo sett mange ganger før, hadde jeg bare klart å huske hvor. Mener å huske det er endel "billig" merker som bruker det chassis, men det trenger på ingen måte å bety at akkurat dette elementet er det. Eneste jeg finner er denne og den er vel 100% identisk med BoomBoom og DynaBel basserne:) Den modellen du har der har sikkert gått ut av produksjon, hjemmesiden til Spectron finner du her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 takk for hjelpa uansett... :) Skulle visst hvor stor kasse jeg skulle hatt hvis jeg skal bruke dem i alle fall! Prøvde ett element på en eldre RF Power BD ettelleranna som var målt til 540w (rms i 4 ohm så klart...) i bilen min og det var ganske bra med trykk i den med en kasse på ca. 30L som lakk både her og der... Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 takk for hjelpa uansett... :) Skulle visst hvor stor kasse jeg skulle hatt hvis jeg skal bruke dem i alle fall! Prøvde ett element på en eldre RF Power BD ettelleranna som var målt til 540w (rms i 4 ohm så klart...) i bilen min og det var ganske bra med trykk i den med en kasse på ca. 30L som lakk både her og der... Klarer du ikke finne data på elementet så er nok det tryggeste å bygge en lukket kasse på 30-35 liter. Men det kommer jo ann på hvordan bil du skal ha den i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Fikk 2 stk. Spectron 12" av en jeg kjenner for å kjøre han når han kjøpte seg ny bil. Også lurer jeg på om noen har noe info om ett slikt element, evnt. navn på elementet eller hvor jeg kan finne info. Send en mail til Spectron for å høre. Det er det enkleste. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Mener å ha sett dette chassie på en MDS bass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg