technophobia Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Noen som har stramma brekk på en 929(HB coupe)? Regner med at det er samme prosedyre som på andre biler, men jeg veit ikke åssen jeg strammer brekket. Har stuka hardt for å stramme wiren, men har enda ikke fått det til. Regner med at det hjelper å bytte de bakre klossene, men det er altså ikke det jeg hadde tenkt. Håper noen har non lure triks. Har aldri kunnet nappe i brekket i mazdaen, så jeg føler at nå er det på tide å gjøre noen tiltak :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det er en stramme skrue rett under brekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 vel. du mener under plastdekselet som dekker brekket? Det er en skrue der, ja. Prøvde å stramme den, men tror ikke jeg fikk løsna muttern fra skruen, så når jeg stramma var det vel bare skruen som snurra rundt. Skal prøve å bruke mer makt :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg