Gå til innhold

Blaupunkt Fjernkontroll

Ranger emnet

enga97

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt rattmontert fjernkontroll til Blaupunkt Travel Pilot E.

Noen som har tips på montering av IR mottaker ? Er ikke lysten på å bore hull i dashbordet.

Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen

'06 BMW 118d

'08 VW Passat Blue Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har kjøpt rattmontert fjernkontroll til Blaupunkt Travel Pilot E.

Noen som har tips på montering av IR mottaker ? Er ikke lysten på å bore hull i dashbordet.

Den er vel ikke til å felle inn er den det?

De jeg har hatt har vært til å lime utenpå med 2 sidig tape.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er forsåvidt riktig at den er til å klebe fast; men det sitter en ledning fast på den som ikke er så stilig å trekke tvers over dashbordet.

Lurer egentlig på hvor langt unna ratt uniten den kan sitte for å få kontakt. Kan den monteres ned ved gulvet ?

Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen

'06 BMW 118d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trekk kabelen ut fra "spilleren" og bak dashen f.eks og sett mottakeren helt inntil ruta f.eks. da synes ikke kabelen hellothere gjort det samme selv :-)

Takk for svar - fikk inntrykk av moteringsanvisningen sier at mottaker måtte sitte rett bak senderen - er glad det ikke er tilfellet.

'06 BMW 118d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar - fikk inntrykk av moteringsanvisningen sier at mottaker måtte sitte rett bak senderen - er glad det ikke er tilfellet.

Jeg har montert den ved siden av tenningslåsen, i nærheten av en sammenføyning i dasjbordet som jeg har lurt ledningen inn i.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider