CrZy_T Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Opera er den beste nettleseren...igen problemer her cheers Synd Mozilla Firefox slår de i 99 av 100 tester da :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Bruker Mozilla jeg.... Funker Fjell Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 sitter med opera 8.5 norsk her nå.. funker som gull Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 skjønner ikke en dritt... funker ikke på hjemme pc'n heller nå :ex_machin pc'ene mine er vel på syre :iconsm Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Synd Mozilla Firefox slår de i 99 av 100 tester da :D hehe. sprøs litt hva du syns selv det da. og hva du har brukt får. hvorfor har mozilla fire fow en add on så den bli så og si lik som opera da? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 hehe. sprøs litt hva du syns selv det da. og hva du har brukt får. hvorfor har mozilla fire fow en add on så den bli så og si lik som opera da? Hvilken add-on er dette? Og personlig foretrekker jeg at nettleseren min kun er en nettleser og ikke irc-klient,nettleser,mailklient,newsklient +++ Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 har brukt opera i årevis... skjelden eller aldri store problemer med å vise sider... hender jo selvsagt at man tuller seg borti amatør sider laget av en bøtteknott med MS frontpage... og kodinga som frontpage setter inn er helt borti natta og ikke W3 godkjent Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 har brukt opera i årevis... skjelden eller aldri store problemer med å vise sider... hender jo selvsagt at man tuller seg borti amatør sider laget av en bøtteknott med MS frontpage... og kodinga som frontpage setter inn er helt borti natta og ikke W3 godkjent Sånn ca. så støtter firefox og opera de samme sidene. Jeg vet at firefox har gått litt bort fra w3-standarden og støtter også noen av microsoft sine sære ting. Det forundrer meg stort om ikke opera også har gjort dette. Det skal man begynne å diskutere hva som er best av firefox og opera vil man igrunn bare ende opp med at folk legger frem hva de bruker (uten at de nødvendigvis har testet alternativet fullt ut OG at forskjellige folk bruker nettleseren forskjellig). Men tilbake til poenget, hva som er den beste nettleseren er absolutt ikke poenget med denne tråden. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 jippi :D funker som vanlig igjen, både hjemme og på jobben :D :D :wave Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg