mistercartman Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hell I`m the strongest mæn in town. Ai cæn pull this bus up from the ditch with my pinkytoe. Opprinnelig artikkel: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=292981 Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hva med å sette på vinterdekk når vintern kommer? Virker ikke som om amerikanerne tenker så mye på det.. Husker på tiretrack.com eller hva det het.. jeg sitter og ser på nye sommerdekk.. så er det mange som lovpriser de forskjellige dekka, men synes de hadde litt lite traction og slikt da på vintern, vakke noe særlig på is. WTF liksom.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 i colorado bør de jo ha noe vett da..er jo liksom vanlig vinter der da..så folka som bor der burde jo ha vett nok ang. snø Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 i nord new york (grensa til canada) er det likt som i norge på vinteren .. men likevel så er det vansklig å få kjøpt vinterdekk der.. (da snakker jeg piggfritt.. mener at pigg er ulovlig der også) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 En 74 år gammel mann ble funnet i live etter en natt utendørs fordi han gikk seg bort mens han var på gåtur med truger. 74 år, truger og snøstorm... Kan vel legges til at snøen pleier å komme rimelig brått på enkelte bilister i Oslo-området også, år etter år... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det der var vel ikke stort verre enn tilstandene vi får i Oslo-regionen om en drøy måned når det første snøfallet kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det der var vel ikke stort verre enn tilstandene vi får i Oslo-regionen om en drøy måned når det første snøfallet kommer. joa men det pleier nå ikke å omkomme tre folk som absolutt må kjøre fort eller stå under et tre som ser falleferdig ut i snøstorm :hammer Det kommer like overaskende på de SAMME HVER GANG!?! i Oslo mens flesteparten kan enten det å kjøre bil eller har hatt vett nok til å skifte dekk rundt 1.november (her har vi vel egentlig majoriteten)... Og jeg kan heller ikke huske at det noen gang har blitt forbudt å kjøre bil i oslo fordi det kom litt over 10cm snø :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Så kom snøen plutselig da, freak snow storm.. Og slutt å kritiser amerikanere.. Jeg er amerikansk og syns det er frekt av dere å ta alle i en sleng.. Alle amerikanere er ikke sånn.. Det er svært få, men når noe skjer så er det så forbanna viktig for media... Tenk litt på hva dere sier før dere sier da.. Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Så kom snøen plutselig da, freak snow storm.. Og slutt å kritiser amerikanere.. Jeg er amerikansk og syns det er frekt av dere å ta alle i en sleng.. Alle amerikanere er ikke sånn.. Det er svært få, men når noe skjer så er det så forbanna viktig for media... Tenk litt på hva dere sier før dere sier da.. Hæ? snøer det på østlandet nå? Er forresten helt enig med deg.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Poenget med hele tråden var egentlig et misvisende bilde, ikke det faktum at noen hadde kjørt av veien på grunn av snø. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 joa men det pleier nå ikke å omkomme tre folk som absolutt må kjøre fort eller stå under et tre som ser falleferdig ut i snøstorm :hammer Det kommer like overaskende på de SAMME HVER GANG!?! i Oslo mens flesteparten kan enten det å kjøre bil eller har hatt vett nok til å skifte dekk rundt 1.november (her har vi vel egentlig majoriteten)... Og jeg kan heller ikke huske at det noen gang har blitt forbudt å kjøre bil i oslo fordi det kom litt over 10cm snø :P Det er litt lettere å finne dumme folk når du har 295,734,134 stk mennesker der borte i usa, er ikke akkurat så mange i Oslo. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg