Gå til innhold

Typiskt amerikansk

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hva med å sette på vinterdekk når vintern kommer? Virker ikke som om amerikanerne tenker så mye på det..

Husker på tiretrack.com eller hva det het.. jeg sitter og ser på nye sommerdekk.. så er det mange som lovpriser de forskjellige dekka, men synes de hadde litt lite traction og slikt da på vintern, vakke noe særlig på is. WTF liksom..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i colorado bør de jo ha noe vett da..er jo liksom vanlig vinter der da..så folka som bor der burde jo ha vett nok ang. snø

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var vel ikke stort verre enn tilstandene vi får i Oslo-regionen om en drøy måned når det første snøfallet kommer.

joa men det pleier nå ikke å omkomme tre folk som absolutt må kjøre fort eller stå under et tre som ser falleferdig ut i snøstorm :hammer

Det kommer like overaskende på de SAMME HVER GANG!?! i Oslo mens flesteparten kan enten det å kjøre bil eller har hatt vett nok til å skifte dekk rundt 1.november (her har vi vel egentlig majoriteten)...

Og jeg kan heller ikke huske at det noen gang har blitt forbudt å kjøre bil i oslo fordi det kom litt over 10cm snø :P

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom snøen plutselig da, freak snow storm.. Og slutt å kritiser amerikanere.. Jeg er amerikansk og syns det er frekt av dere å ta alle i en sleng.. Alle amerikanere er ikke sånn.. Det er svært få, men når noe skjer så er det så forbanna viktig for media...

Tenk litt på hva dere sier før dere sier da..

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom snøen plutselig da, freak snow storm.. Og slutt å kritiser amerikanere.. Jeg er amerikansk og syns det er frekt av dere å ta alle i en sleng.. Alle amerikanere er ikke sånn.. Det er svært få, men når noe skjer så er det så forbanna viktig for media...

Tenk litt på hva dere sier før dere sier da..

Hæ? snøer det på østlandet nå? Er forresten helt enig med deg..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa men det pleier nå ikke å omkomme tre folk som absolutt må kjøre fort eller stå under et tre som ser falleferdig ut i snøstorm :hammer

Det kommer like overaskende på de SAMME HVER GANG!?! i Oslo mens flesteparten kan enten det å kjøre bil eller har hatt vett nok til å skifte dekk rundt 1.november (her har vi vel egentlig majoriteten)...

Og jeg kan heller ikke huske at det noen gang har blitt forbudt å kjøre bil i oslo fordi det kom litt over 10cm snø :P

Det er litt lettere å finne dumme folk når du har 295,734,134 stk mennesker der borte i usa, er ikke akkurat så mange i Oslo.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider