hfracing Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Jeg var der nå i forrige uke og kjørte 8.38 BTG med homo cabben.Overlegen plass. Bilkjøring og trasking i Grüne Hölle på dagen, god mat og drikke på kvelden. Regn med 10K + for en uke om man kjører egenbil. Litt mindre om man kjører oljebrenner. var med arild nedover den turen.. svære direktørbrakka med den lille motorn (523), gikk rundt på i området 9:50 Ikke vært der nede før, uvant å kjøre bane med så mye bakker osv.. men EPIC bane.. må tilbake med kraftigere skyts senere.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 skal nedover i sommer.. men er ikke riktige å si bro til port eller bridge to gate.. skal se hva jeg får piska M3'en oppi :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Men denne tråden var jo ikke død :) Har vært der 2 ganger siden sist jeg posta noe i denne tråden. En gang med leiebil på grunn av et havari på turen nedover og i høst ble det en tur med banebilen min. Var veldig artig å være der med egen bil selv om rudentidene ikke skremte noen denne gangen heller :) Litt artig at jeg fikk mail om nytt innlegg i denne tråden nå i dag siden jeg og 5 kammerater tar turen nedover i morra for å se på VLN og gamle DTM biler. Trenger jeg å si at jeg gleder meg som en unge på selveste julekvelden? :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 BTG: Bridge To Gantry. Måler fra broen litt etter depot og i mål ved det hvite overbygg aktige greiene like etter sletta har startet. Sjekk http://www.bridgetogantry.com Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Beste BTG-tid med Honda Civic Aerodeck VTi (169 hk): 9:14 http://www.youtube.com/watch?v=XCBqKRCoqlU :) Håpte på å komme under ni minutter, men det var det rett og slett ikke nok krefter til :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 vtac'en kicka vel ikke inn.. :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 vtac'en kicka vel ikke inn.. :) Hihi! :) Tror aldri Vtec'en slapp taket på den runda faktisk! Lå vel over 5000 rpm hele tida :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 hehe tror banebilen min har mere effekt på 1500rpm enn du har på topp :D kein vtec though :| får på de nye modellene motor faktisk. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 hehe tror banebilen min har mere effekt på 1500rpm enn du har på topp :D kein vtec though :| får på de nye modellene motor faktisk. Syns det er mer utfordrende å knekke 9-minuttern med en bil med under 200 hk ;) ...ikke vrient å sette gode tider når man har bøtter av effekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) hehe tror banebilen min har mere effekt på 1500rpm enn du har på topp :D kein vtec though :| får på de nye modellene motor faktisk. Og no må du huske at han knakk nesten 9 minutten med en 1.8 "symotor" som er en smule mindre motor en hva du kjørte rundt med :ass: En vakker dag skal eg på Nürburgring meden bil med mer motor en hva eg har :) Endret Oktober 4, 2009 av Thomas S Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg