Gå til innhold

Nye Regler Ifm Ombygging Av Bil!

Ranger emnet

gorgo

Anbefalte innlegg

I følge NRK txt-TV, driver Statens Vegvesen og utarbeider nye regler for ombygging av biler, og andre motoriserte kjøretøyer. Disse nye reglene, vil gjøre det lettere (faktisk..!) å få godkjent biler som er ombygde, tilsvarende reglene som i dag er i Sverige....

08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector

No real power - just turbo shit....

1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo huske det at mange de som jobber for vegvesenet og er "dust" mot oss - faktisk er like gale etter bil som oss - bare uten penga og pågangsmotet...

Kjenner selv en som jobber på trafikkstasjonen på jessheim lissom - og han syns det vi gjør er bare kult - og bare måper etter de mest utførste bilene...

Og kanskje de har skjønt at det nytter ikke å bare si nei - det blir gjort alikavel - så hvorfor ikke møtes på midten - eller lengre mot våre ønsker... kiddie

Men staten er jo ikke kjent for å være raske da, så kan jo ta lang tid før det skjer noe...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå helst vente med å juble til jeg ser resultatet.Min tro på myndighetenes saksgang er lik null!

HELT enig.....jeg tror ikke før jeg får se det...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken skal vist nok ligge ute til høring, og siden det er en offentlig høring, har alle rett til innsyn i papirene! ...å tar jeg ikke feil, ligger samtlige saker som er ute til høring ute på nettet.

08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector

No real power - just turbo shit....

1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider