Gå til innhold

Bilde herfra

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er hele byen ja, med sine rundt 1700 innbyggere.

Veien til høyre(øst) går mot flyplassen og Bjørndalen mens veien til venstre(vest) går innover Adventdalen mot hundegården, Eiscat og gruve 7.

Skal se om jeg klarer å legge ut flere bilder, ikke bare av byen men også fra Svalsat, Eiscat, flyplassen etc.

Blir sikkert noen bjørnebilder og skuterstoff også.

Tror ikke det var så kaldt når bildet ble tatt, sånn cirka -20c eller no.

Det er nå det blir fine bilder herfra pga lyset varierer veldigt.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm helt konge sted, skal dit snart igjen men da skal jeg ikke kjøre ned skråningen du ser på venstre side der hehe var f... bratt, litt for bratt egentlig og litt for mye kjeft etterpå av en kjempe mann av en sysselmann hehe

post-1419-13804851157503_thumb.jpg

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig prøvde vi å sette rekord fra huset og til isfjord radio men det var for kulete å kjøre den gangen så vi(var 3stk som prøvde)var 3minutter etter den rekorden vi hørte om den gangen....husker ikke tiden men har den på video ....

har du noen bra tider dit? eller til barentzburg? og hvilken scooter har du?

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sysselmann ja, må nok være Petter det :-) Han har slutta nå.

Å kjøre ned fra Platåfjellet mot huset er nok ikke så trygt nei :-)

Har ikke noen spesiell tid fra Isfjord eller Barentsburg.Brukte rundt 45 min sist.Er helt for jævligt føre der pga alle turistskuterne som har "ødelagt" løypa med denne kolonnekjøringa si.

Pleier som oftest å ta det med ro pga mye folk i løypene og nye folk på kontoret til s-mannen som er litt for ivrige i tjenesten.

Har tid fra Svea til byn på rett over 20 min og da gikk det fort.

Skutern jeg kjører på er en Polaris Ultra 700 SKS med PSI oppsett. (Modblaster piper, dyser etc) Gir ca 155hk på beltet.Er litt gammel skuter men den går greit for meg.Har også en kortbelta Ultra i original stand for kosekjøring.Er jo litt morsomt å blåse ræva av RX1 til 100K med en gammel jernseng til rundt 20K da :-)

Den videoen må du legge ut så folk kan se :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider