Gå til innhold

Bilde herfra

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat!! Men reiser du ned med det samme, eller prøver du å finne deg noe annet der oppe..? Hvor går reisen etter Svalbard?

Hold meg gjerne oppdatert om ledige jobber, har ikke Svalbard posten lengre, så går glipp av en del informasjon..

Min mail er yatsy@tiscali.no

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min jobba for Kystvakta oppe i Svalbard en gang i tiden.Og han fortalte meg det at jenter der oppe ble kalt for bamsemums, for det var noen som hadde blitt drept av isbjørn og noe greier. Håper da dette virkelig var for å lure meg, ellers så tør ikke jeg å dra til Svalbard. *Løpe i en drittfart for å passe på at ikke en isbjørn kommer og biter meg i ræva*

:eek: :eek: :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yatsy: Ser ut som jeg blir en stund til ja.Tenkte jeg skulle prøve å legge opp noe penger før jeg flytter.Hvor reisen går da vet jeg ikke men har noen gode kontakter i USA innen maskin/bygge/anleggsbransjen.

Sender deg tlf nummer etc til diverse firmaer her oppe så kan du jo høre med dem!

Druzella: Det var en jente som ble drept av bjørn rett ovenfor byen, på Platåfjellet.Hun la seg ned og spilte død men det hjelper ikke mot isbjørn for den spiser alt den kommer over.Da mener jeg alt også, fra snøskuterseter til girolje.

Venninna hennes hoppa utfor et stup og redda livet på den måten, godt forslått og med diverse brukne ben.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Viking!! Hører gjerne fra deg.. Hadde ikke vært dumt å reise opp ditt igjen for en kortere periode.. Mange gode minner fra Svalbard.. Så bare sende tlf nummer Viking.. Du har jo mail adressen..

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider