Gå til innhold

Mitt Golf 3 Prosjekt, ta en titt!!

Ranger emnet

Diablo-

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Har vært litt fraværende en stund jeg, har vært uten internett, men, til deg som lurte på hvordan jeg mekka panser forlengeren så har jeg helsveiset den, tinnet og sparklet...

Det er ikke dårlig passform på fangeren, hadde bare tredd den innpå når jeg tok bilder, nå er den skrudd fast & det funka fett =)

Bilen er 95% ferdig, skal gjøre resten i helga (,") Slenger ut noen bilder på lørdag jeg!! Blir gromt azzå! Men men! Fått lyst på ny bil, så vurderer å selge den, for gæli egentlig, har jo kosta på den astronomiske summer her, og mange hundre arbeidstimer... Hmmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har endlig fått surra meg til å ta noen bilder idag jeg, men, det blir liksom ikke noen bra bilder, glansen blir liksom borte.. Hmmm, kan jo ha noe med detta gamle foto aparatet ifra 1999 da, 1 Megapixel, JoHHooo!

Her er hvertfall bildene:

Front:

Front.jpg

V. Side:

Voside2.jpg

H. Side:

HoSide.jpg

Bak:

Bak.jpg

Skjerm med T4 hull og Astra Blinklys (,"):

T4blink.jpg

+ Noen til av det samma:

HSide21.jpg

Frontt4.jpg

Voside.jpg

Jatta Jatta! Det var hvertfall noen bilder...

Har forresten fått det for meg att jeg skal selge den nå, er kjempe fornøyd, men.... Ny bil hadde vært digg det også!! Så, noen som veit om noen som har lyst på strøken Golf? Er egentlig litt fristende og ha den til våren, aka. VW treff, men, Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Ekstremt pen farge vertfall.. :)

Kan ikke selge nå, når bilen nettopp er ferdig..

Du får si ifra om du er i Gjøvik-området en dag.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider