Gå til innhold

Anlegg til min Audi A4

Ranger emnet


Alucard

Anbefalte innlegg

Det er de jeg tenker på. Men det var ikke frå den sida. Den jeg fann ifrå var mye billigere. :o Men jeg tar sikte på å prøve å få tak i ett sånt sett ja. ;D

 

MVH Alucard

 

Okej, si ifra hvis du finner noen billigere da:) er interessert i dem selv.. vil helst slippe 6'9" eller noe som helst i hattehylla:P syntes ikke det er noe spesielt pent!

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solo x veier vel godt over 50kg pr. stk og kx 2500.1 *2 blir 5000w max trekk eller mer= 416,6666amp

 

finner ikke dynamo til det.. må vel til med sinnsyke batterier. men holder da LENGE med 1 sub om du ikke skal konkurere osv. er vel heller ikke subben som spiller penest!?!

 

Har gått vekk fra SoloX suben. Er ute etter subber som kan lage skikkelig og ordentlig lyd. Ikke bare BUULDRE!!! BUULDRE!! Så jeg har sett litt på MTX Thunder9500 med MTX Thunder monoblokker. Noen som kan si noe om disse subbene? :)

 

MVH Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om noen har noen erfaring med disse subbene:

 

http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=21&id=1179

 

t9512-44_stor.jpg

 

Og disse monoblokkene til å drive dem:

http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1210

 

mtx-t1501d_stor.jpg

 

Så er jeg veldig glad for tilbakemelding på det. :)

 

MVH Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du absolutt ha de størtste og "styggeste" subbene da?

Trodde du var ute etter god lyd??

 

9500 spiller helt jævlig på alle mulige måter!

Har hørt 2 stk. 9512 i portet kasse etter MTX sine spec.

Det spiller høyt, men det bråker... Altså heller dårlig SQ, og etter min mening mye mekanisk støy.

 

Er jo ikke vits å spør om du ikke hører på anbefalingene du får...

Tilfelle du ikke har fått det med deg, så er vi flere som vil anbefale IDMAX som en bedre mellomting.

Disse spiller meget pent samtidig som de kan spille omtrent like høyt som de andre beistene :D

Disse liker også lukket kasse meget godt.

 

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du absolutt ha de størtste og "styggeste" subbene da?

Trodde du var ute etter god lyd??

 

9500 spiller helt jævlig på alle mulige måter!

Har hørt 2 stk. 9512 i portet kasse etter MTX sine spec.

Det spiller høyt, men det bråker... Altså heller dårlig SQ, og etter min mening mye mekanisk støy.

 

Er jo ikke vits å spør om du ikke hører på anbefalingene du får...

Tilfelle du ikke har fått det med deg, så er vi flere som vil anbefale IDMAX som en bedre mellomting.

Disse spiller meget pent samtidig som de kan spille omtrent like høyt som de andre beistene :D

Disse liker også lukket kasse meget godt.

 

 

Mvh

Stian

 

Men jeg er ute etter lyd og ikke buldre buldre sier jeg jo. Har bare hørt at MTX skal være ett bra merke siden jeg leste det i en sticky tråd her. :) Men hva er en IDMAX? Har du URL eller? Jeg tar gjerne imot råd til monoblokker og subber. Men kan dere vær så snild og være litt spesifikke på oppsett? Gjerne URL.

 

MVH Alucard som er ute etter god lyd.

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med signaturen din?? 1,8t powerd by blauponkt??

 

1.8T motor skal settest inn betyr at jeg skal med tiden vurdere meg å skaffe meg en 1.8Turbo motor i A4en. Og jeg har Blauponkt spiller i den no. :p

 

MVH Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ute etter lyd og ikke buldre buldre sier jeg jo. Har bare hørt at MTX skal være ett bra merke siden jeg leste det i en sticky tråd her. :) Men hva er en IDMAX? Har du URL eller? Jeg tar gjerne imot råd til monoblokker og subber. Men kan dere vær så snild og være litt spesifikke på oppsett? Gjerne URL.

 

MVH Alucard som er ute etter god lyd.

Det er ingen som har sagt at du er garantert god lyd om du kjøper MTX...

At de er på "trygt kjøp" listen betyr at kvaliteten på produktene er bra.

Image Dynamics IDMAX

 

God forsterker til å drive subbene

 

Fikk du ikke et ganske spesifikt forslag helt i begynnelsen?

 

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har sagt at du er garantert god lyd om du kjøper MTX...

At de er på "trygt kjøp" listen betyr at kvaliteten på produktene er bra.

Image Dynamics IDMAX

 

God forsterker til å drive subbene

 

Fikk du ikke et ganske spesifikt forslag helt i begynnelsen?

 

 

Mvh

Stian

 

På komponentsett ja. Men takk for URLene på basser og forsterker. :)

 

MVH Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har nå begynt å tenke på suber og forsterkere i min 1995 modell Audi A4. Har stock Blauponkt spiller og originale høytalere og diskanter i frontdøra. Det er en 1995 modell så de ble bare levert med de fremre høytalerene. Planen var å kjøpe en ny spiller av merket Pioneer DEHP770MP og noen 6 x 9"ere i hattehylla. Vill også ha noen i bakdørene. Men har ikke helt tenkt ut hvordan disse skal sitte inni døra. Noen forslag der kanskje? Forslag til høytalere taes også til stor takk. Har vel egentlig veldig lyst på JBL Decade 6x9" ere og noen form for 5" eller 4" av JBL med tweeter i bakdørene og tweeterene liggende i hattehylla vendt fremover mot de som sitter bak. :) Forsterker jeg hadde tenkt til å drive alle høytalerene var av merke JBL så om du hvet om en bra forsterker gi meg URL helst til en norsk side som selger dette. Megabillig har jeg også vurdert. Så til subbene og monoblokkene bak i bagasjerommet. Der har jeg tenkt Kicker SoloX 12" x 2 med tilsvarende 2 x Kicker KX2500.1 til å drive disse. Skal også slenge på en større dynamo og ett ekstra batteri bake. Hvordan hørest dette oppsettet ut? Blir også handlet kabler av høy kvalitet. Har valgt å heller satse på litt dyrere og ordentlige deler enn å spare på det. :) Men tilbake til anlegget. Jeg må vel tenke på dynamo og batteri. Hvilken dynamo bør jeg kjøpe? Og hvor fåest det kjøpt større dynamoer til A4? Tenkte på Stinger. Dette burde vel være en bra dynamo? Noen som har URL til hvor jeg kan få den kjøpt? Og batteri? Har hørt om noen slike gele batteri eller hva det var som skulle være veldig gode. Noen som har URL eller anbefalinger til dette?

 

MVH Alucard

 

Hvis du ikke skal ha noe jævlig bygge så får du oxo kjøpt org trekk til dørene bak som du kan ha 6,5" komp sett i mener jeg,husker jeg ikke feil så lå de rundt om 1000 lappen for stykket,ser jo greit ut istedenfor å skjære hull der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skal ha noe jævlig bygge så får du oxo kjøpt org trekk til dørene bak som du kan ha 6,5" komp sett i mener jeg,husker jeg ikke feil så lå de rundt om 1000 lappen for stykket,ser jo greit ut istedenfor å skjære hull der....

 

Hvor får jeg kjøpt disse? :)

 

MVH Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår