renjål Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 ilder gis bort! hehe ja fakta faen :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Hvor mange hester tilsvarer en ilder da? 2? En sint ilder da? 40? Hvis den er sint og kan tilsvare omtrent 40 hester så tar jeg den.. trenger litt mer gamp.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 hehe ildern er hissig ja .. må sterilisere ( plombere ) den ettervært.. da roer den seg ned , det er Tispe albino ( hvit med røde felger ) osv osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 glemte jeg å si at ildern er senka ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 oooooh! Jeg vil ha! Men du bor litt langt vekke :p Hvor mye er den senka? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 det er så pelsen subber i bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 hvor stort utblås er det på den da??:D :D heheeh... Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 er dobbel eksos med fet hale :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 jeg tviler på at du får en loff inn der ivertfall .. så stort er det ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Njål du er bare snål du!!! heheheh 1-0 til meg hehehehe ååhhh fredag!! :D Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Hehe var en i klasse mi på ungdomskolen som tilbydde meg 500kr for å knabbe en ilder på ei dyresjappe i Ålesund:D Han mente jeg kunne ta den under genseren og gå ut:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 haha lykke til :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 skal du gi bort thilda nå? stakar rambus da, får ikke han noen å leke med :( :( Uansett til dere som har lyst på ilder, løp å få! :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg