paarsand Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hallo og heisann nok en gang.. Driver å leter etter midtkonsoll til golfen nå, en slik man kan montere 3 målere i.. Antar at dere er klar over hva jeg snakker om. Noen som har en pekepinn om hvor disse selges? Eller om noen har en brukt en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bdr. London og Stokstad har sikkert noe slikt, hvis du bor i Oslo er dette de nærmeste. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paarsand Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg bor i Oslo, så jeg får kanskje undersøke det ja. Takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg bor i Oslo, så jeg får kanskje undersøke det ja. Takk for tipset. Jeg har en jeg ikke skal bruke... Kan sjekke litt hvordan den ser ut.. tror til og med det sitter målere i den... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg