rsport-raggare Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Så en svart r32 stående på sand ved jessheim i dag Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_kaak Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 sand ved jessheim? hvor er det i forhold til jessheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er mot gardermoen! noen detaljer på den r32?? Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er mot gardermoen! noen detaljer på den r32?? Den er svart med hvite felger, tror faktisk det er qicksilver som bor der,.. Det står to andre biler også mn så ikke åssen dem var, kan skjekke seinere..:) Beklager vis jeg tar feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 i sommer så jeg en sølvfarget skyline som stod like ved gardermoen, tror det er der han med sølvsupraen bor ja......... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 så forresten den svarte i dag sto på samme sted som den jeg så i sommer... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg