Johnsen Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har hørt om og sett disse DTM pottene til vectra A. Disse syns jeg er utrolig rå... Noen som har peiling på hva ei slik potte koster, hvor jeg kan få tak i, og om det blir stor forskjell på lyd? Ei slik potte som på denne bilen med dobbel endestuss som bøyes opp (er vel DTM er det ikke?). Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerodazone Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 thorsov har vell den typen.. rundt 1500 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Torshov har de ikke her i Haugesund... andre plasser jeg kan få tak i ei slik? og som sagt hvordan blir lyden i denne? stor forskjell fra orginalpotte? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Torshov har de ikke her i Haugesund... andre plasser jeg kan få tak i ei slik? og som sagt hvordan blir lyden i denne? stor forskjell fra orginalpotte? Trur de har DTM endedempere på Mekonomen i haugesund. Trur det er Supersprint dempere hvis jeg ikke husker feil, som er noe dyrere en på thorsov.Trur de ligger på rundt 2500-3000kr. Med tanke på lyden så spørs det jo va slags dimensjon du har på resten av eksosen? Du vil ikke få så sinnsyk mye mer lyd hvis du bare bytter endedemperen hvis resten er orginalt. Vil du ha skikkelig grom lyd ville jeg kjøpt 2,5 tomms effektanlegg fra katalysatoren! Det har jeg, brommer godt! alacocaina Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 mekonomen selger 5 toms potte(croma) for 2500kr, med katalysator og mellompotte! jeg spurte for en uke siden! Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 har sånn dtm potte, lyden er så som så...helt grei. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Sjekk med Blitzpower om de har dtm potte til Vectra. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 er MEGET rå lyd fra VEGA pottene til maxam-tuning... har sel ei med 2 rør (ikke dtm stuss) og lyden er syk pen i forhold til hva d var før!! eneste minus kan vel være at den "knekken" på DTM pottene deres er for skarp om dere skjønner.. fks denne: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=54_139&products_id=367 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Noen så har peiling på det anlegget til opel Vectra A 8V sedan på denne siden? http://www.fk-automotive.com/data01/en/downloads/pdf_katalog/fk_2005_page_286.pdf er det ett komplett effektanlegg, bare endepotte, eller hva er det? 2x76mm DMT som d står... vil dette lage grom lyd? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Han m Huå Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Svendsen Eksos i Stavanger har mangen bra effektanlegg!! for eksempel Remus, d har eg hørt sga laga gansge go lyd t bil, vis d e marr lyd du e ude ette elle du marr brrom broom då e ei loffepotta, sånn så eg har genial!! :D og denne kjøpte eg gjennom ein fyr på NISSAN i Sandnes. Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerodazone Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 skriv nå slik at folk kan forstå hva du skriver da... anger2 bokmål.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 skriv nå slik at folk kan forstå hva du skriver da... anger2 bokmål.... Forsto det nå fint jeg... men så har jo Stavanger og Trondheim ganske ulike dialekter da... :op Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Kjøp en vanlig simons-potte, de leveres med akkurat de DTM endestykkene du liker og er det rimeligeste alternativet. Skal du ha noe mer lyd bør du bytte ut mer av eksosen, og i det minste fjerne kat'en. Ingen vits å betale ekstra for remus, supersprint eller lignende siden lyden er ca den samme og det ikke er noen forskjell på effekten. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 fikk pris hos blitzpower på komplett effektanlegg så han kalte d for, uten grenrør :op (Fortex eller noe sånt) D ville koste meg 10000,-. Ett rustfritt anlegg m sportskatalysator... Vil denne katalysatoren "stjele" lyd (siden du nevner at kat bør fjernes for å få grom lyd)? Mener at kat allerede er fjernet på min bil, så d er faktisk ganske kul lyd til å være orginalt anlegg... Er denne simons endepotta rustfri eller? Her på vestlandet ruster nok slikt fort når vinteren kommer, så d hadde kanskje vært greit med ei rustfri potte... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Simons er ikke rustfri, men den holder nok noen år. Sikkert lenger enn bilen din ;) Bare være klar over at eneste forskjellen på de forskjellige merkene er om de er rustfrie eller ikke, så kan du vurdere selv om det er verdt de ekstra kronene. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg