Silver2k Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Kjøpte min endepotte på http://www.soundstyling.no jeg syntes det gå rå lyd. Var ei universal potte, men med litt sveising og noe rør deler ordner du det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 mekonomen selger 5 toms potte(croma) for 2500kr, med katalysator og mellompotte!jeg spurte for en uke siden! Er fremdeles på jakt etter ett greit effektanlegg til en grei pris :op var dette settet no bra da, eller var d d billigeste de fant som kanskje ikke er så bra...? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg veit ikke om du har funnet deg noen potte enda jeg, men om du klarer deg med en stor oval dtm potte så har mobilsentrum denne http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=639830443&n=1429229104&pn=1246119011 til 399 kr nå, og ser ganske bra ut på rompa til en vectra a den og, har denne på min, md hjemme bygget eksosanlegg fra kat og bakover (er bare 2" men hadde ei universal 2" mellompotte liggende, pluss masse rør, rørbøyer og klemmer pluss oppheng fra før, så da gadd jg ikke kjøpe nytt, men kom gjennom eu kontroll med det anlegget og den potta uten feil da :) ) Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg veit ikke om du har funnet deg noen potte enda jeg, men om du klarer deg med en stor oval dtm potte så har mobilsentrum denne http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=639830443&n=1429229104&pn=1246119011 til 399 kr nå, og ser ganske bra ut på rompa til en vectra a den og, har denne på min, md hjemme bygget eksosanlegg fra kat og bakover (er bare 2" men hadde ei universal 2" mellompotte liggende, pluss masse rør, rørbøyer og klemmer pluss oppheng fra før, så da gadd jg ikke kjøpe nytt, men kom gjennom eu kontroll med det anlegget og den potta uten feil da :) ) Har ennå ikke klart å bestemme meg for noe her nei :op men de derre mobilsentrumpottene der, har sitt dem tidligere og, syns d virker som noe jalla greier iom. at de selger dem til den prisen :D men kan jo godt hende at de er bedre enn orginalpotte... men men, jeg har fremdeles lyst på sånn dobbel dtm stuss (bare tenker på om d er verdt å legge ut så mye penger på effektanlegg til bilen min nå :)) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 De pottene der er faktisk ikke noe jalla potter, selv om det er den prisen. Har denne potta selv og er stor fornøyd, faktisk så er det like god kvalitet som torshov pottene, men til en brøkdel av prisen :). Har et par kamerater som er litt misunnelig på den potta siden jeg fikk den så billig, og er det lyd du er ute etter? Så lager den lyd i massevis, skikkelige brøl og på tomgang så har du en fin purrende lyd, men vibrasjonene trenger seg desverre inn i bilen (pga. et dårlig oppheng, men d er min egen skyld) og da får man massasje i tillegg. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg har sånn dobbel dtm stuss.(kosta 1200) Da skifta jeg kun bakerste potta og sveise den til med rør og greier slik at det passe rett på mellom demperen. Dette ga helt rå lyd syntes jeg. Du trenger ikke effektanlegg hele veien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Får vel lignende stuss på biltema, pelle ut innmaten av orginalpotta og på men en stuss, eller en universalpotte med perforert rör inni, gir go lyd det.. Men ikke noe effektanlegg akkurat da. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Vel, tror jeg har bestemt meg nå. Jeg vil ikke legge ut for mye penger, så jeg tror jeg går for kun endepotte med det første. (har en kamerat som fikk seg ei slik potte til golfen sin, endra jo lyden en del det også da. Også ser d litt finere ut med ei slik enn å kjøre rundt med sugerøret av ei orginalpotte :op). Men vet noen av dere om ei internettside eller lignende der de selger slike potter som er tilpasset bilen min/som jeg bare kan bytte ut med den orginale uten særlig styr med sveising ol.? Håper på hjelp her :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Supersprint selger jo effektanlegg til vectra, endepotta der passe vel sånn noenlunde til orginal anlegg, evt bare mindre modifikasjoner http://www.supersprint.it/a_prodotti.asp?modello=opevec4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnZane Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Supersprint selger jo effektanlegg til vectra, endepotta der passe vel sånn noenlunde til orginal anlegg, evt bare mindre modifikasjonerhttp://www.supersprint.it/a_prodotti.asp?modello=opevec4 har den bakpotten selv. passer dønn på originale festene og alt, pass bare på at du får til rett modell ( 4/5-dørs ) kostet 4000 da, men verdt hver krone. har fått bygget 2" hele veien fra grenrør, fjernet kat, og lazer potte midt under bilen. tro meg, det ble rå lyd... brummer litt på tomgang, diskre når du kjører snilt, men gir du på er det bare ett stort vræl! lover, det kitler i pungen.. :) jeg er ekstremt fornøyd. tunneler er kos! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-vectra Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Potta som det er bilde av på det bildene er fra thorsov. eneste ulempen med den er at den er universal å mangler fester. så det må lages. hvis de ikke har kan de få fra en annen thorsov butikk. blir rå lyd med ei sånn potte. på min vectra 2.0 8v hadde jeg 2.5" fra grenrør. "katten" må bort!!!. hadde den minste ovale 2.5" simons lyd demperen midt under bilen å den bakpotta med dtm stuss. ble høy men grom lyd. lagde hele eksosanlegget av rør deler man får kjøpt på thorsov. får kjøpt ferdig bøyd 2.5" kardang bøy fra simons så sparer men noe pes. blir billig å bra. hvis man ikke har 10tomler i ræva da.... Siter Vectra B 1.8 16v Ascona B 2.2i Ascona B 2.4i Ascona B 2.0s Ascona b 75 16V Vectra 2000 solgt Vectra 2.0i r.i.p Ascona C 1.6s r.i.p Ascona C 1.6s selges Ascona C GT 1.8i R.I.P Ascona C 1.6S R.I.P Ascona B 2.0i R.i.P Record 2.0S R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har Simons 2,5" fra kat og bak liggende, til saslgs for 1000 ,-. Brukt. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Har bestilt meg DTM potte fra Blitzpower.no... har ikke sett potta enda men er vel noenlunde lik supersprint si. Har Simons 2,5" fra kat og bak liggende, til saslgs for 1000 ,-. Brukt. Har du ett bilde av dette så jeg kan få se? :D Mvh Johnsen Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har desverre ikke bilde av det, står monter på dele bilen min for øyeblikket. Kan få det skrudd av og ta bilder av det snarest. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolsen Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Gå inn på linken under http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=43_69&products_id=112 Det er i hvertfall ikke så veldig dyrt, vet ikke kvaliteten, men de ser bra ut ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg