Gå til innhold

Effektpotte

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Simons er ikke rustfri, men den holder nok noen år. Sikkert lenger enn bilen din ;)

Bare være klar over at eneste forskjellen på de forskjellige merkene er om de er rustfrie eller ikke, så kan du vurdere selv om det er verdt de ekstra kronene.

På siden har De RUSTFRITT effektanlegg . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Har tenk å prøve meg på Supersport effektannlegg,

http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=237_643_647_668&products_id=2734

Denne er dyr (duplex) men er spesialbygd for vectra b, kan få samme type til fleste bilmerker. Rekner med det er noke lunne grom lyd til den prisen ;)

Har jo vectra B jeg og nå så kanskje jeg skal få meg effektanlegg til denne nå. Det som du viser til der Kimh er det kun snakk om ei endepotte eller ett komplett anlegg?

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vectra B jeg og nå så kanskje jeg skal få meg effektanlegg til denne nå. Det som du viser til der Kimh er det kun snakk om ei endepotte eller ett komplett anlegg?

Veit egentlig ikkje, det heite jo effektannlegg kanskje det er eit komplett annlegg?! Skal be verkstedet om å montere sia eg ikkje har noke peiling.

Ka er egentlig forskjel på endepotte og komplett annlegg? Må jo ha kattalysator så er vel ikkje så stort poeng i å putte inn noke forran kat.? For det er vel det komplett annlegg dreier seg om?

Har sendt mail til sida om effektannlegget og spurt om "er det kun snakk om ei endepotte eller ett komplett anlegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit egentlig ikkje, det heite jo effektannlegg kanskje det er eit komplett annlegg?! Skal be verkstedet om å montere sia eg ikkje har noke peiling.

Ka er egentlig forskjel på endepotte og komplett annlegg? Må jo ha kattalysator så er vel ikkje så stort poeng i å putte inn noke forran kat.? For det er vel det komplett annlegg dreier seg om?

Har sendt mail til sida om effektannlegget og spurt om "er det kun snakk om ei endepotte eller ett komplett anlegg".

Til vectra a'en jeg hadde tidligere kunne jeg få kjøpt sportskatalysator eller hva det nå var. Så da ble alt eksos bytta fra og med grenrør/manifoil (eller hva det nå heter) og bak til og med endepotta. Så det er dette jeg ville kalt komplett effektanlegg da.

"Ka er egentlig forskjel på endepotte og komplett annlegg?"

Endepotte... ligger det ikke litt i navnet da? Bare bakerste potte som blir bytta ut :op

Her har du ihvertfall endepotta jeg hadde på vectra A'en min

IMG_1356.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail 09.07 (3 dager sia) har endå ikkje fått svar!! (#¤&%"¤)

Har faktisk ikkje hørt eit pip, det er dårlig!!

Sendte mail i går om kortid varene kom på lager, ingen svar å få.

Har egentlig lyst å stoppe ordren, dersom det er billigare effektannlegg å få.

Kan ikkje stoppe ordren heller uten å skrive mail/ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail 09.07 (3 dager sia) har endå ikkje fått svar!! (#¤&%"¤)

Har faktisk ikkje hørt eit pip, det er dårlig!!

Sendte mail i går om kortid varene kom på lager, ingen svar å få.

Har egentlig lyst å stoppe ordren, dersom det er billigare effektannlegg å få.

Kan ikkje stoppe ordren heller uten å skrive mail/ringe.

MANGE bedrifter er dårlig å sjekke innboksen sin, så kan ta veldig lang tid. OG noen sjekker aldri. Beste er å ringe/dra på butikken.

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Har tenk å prøve meg på Supersport effektannlegg,

http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=237_643_647_668&products_id=2734

Denne er dyr (duplex) men er spesialbygd for vectra b, kan få samme type til fleste bilmerker. Rekner med det er noke lunne grom lyd til den prisen ;)

Er ikkje noe poeng i å legge mer peng i det sjølv om de er duplex.

Lyden blir sikkert den samme som i eit vanlig rustfritt, desuten er det nesten like god kvalitet på vanlig rustfritt i tilleg til at duplex er et #### metall å jobbe med om du må fikse på det noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider