Hernes Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 tusen takk! :P andre som har noe og si?? Kritikk er sånn jeg liker, Finns bare konstruktiv kritikk, ikke skadelig kritikk!! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe. fin den, du veit je itte lik breddinga helt mn:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 nice modd;) men d er noe som sier meg at bilen er litt skjev på en eller anna måte kan ikke helt sette fingeren på det heyyou .. men ellers kul;) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 thx m4tzor, og alle andre for kritikken.... noen fler som vil dele sine tanker? 50øre for dine tanker er det ikke det de sier?? :P Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 skjer med bakfelgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg