Galkjeks Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hei! har pussa bilen for rust. fikk med en boks full av maling av han som jeg kjøpte bilen av. synes det ikke blir så fint med maling der jeg skal male, så jeg lurte på om det finnes noen forhandlere i oslo/akershus eller ca rundt dette omerådet som selger lakk. trenger jo lik farge som den som sitter på bilen fra før. jeg trenger ikke så mye. kanskje nok til og dekke..hmm.. max 0.7 kvadratmeter tilsammen. ikke det en gang. lakken trenger ikke være av beste kvalitet heller. er en dritt bil som jeg ikke vil bruke så mange penger på. så det jeg trenger er lakk som dekker max 0,7 kvadratmeter, som er billig, og lik farge som resten av bilen. det er en lysegrønn volvo 360 1986 modell! må jo også være spraylakk som kommer ferdig på boks.. har ikke noe spessielt lakkeringsutstyr hjemme mvh anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Du får sikkert tak i en liten sprayboks fra en hvilken som helst volvoforhandler. Ellers så har du billakkspesialisten på St.Hanshaugen i oslo. Ta med lakkkoden, og de blander en boks til deg. En stor boks koster ca 200 flis. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galkjeks Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 takk! da gjør jeg det. siste alternativ høres bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg