Gå til innhold

Hondas biler på TAS05

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Her er honda sine TAS biler i min serie om TAS05

Honda W.O.W (consept)

ganske kul med tanke på at den er laget for å frakte hunder og katter :P

kan vel nesten ta med 2 bilder..

01_l.jpg

07_l.jpg

Honda FCX (Consept)

Synes den ser ut som en kryssning av Toyotas fine-N og nye Civic...

01_l.jpg

Honda Sports 4 (Concept)

litt bortkastet egentlig... ser ut som en Euro accord/Acura TSX.. med drivverk fra en Legend/Acura RL, hvorfor ikke bare blande det sammen og selge det?

01_l.jpg

BOORING!

dette året skuffer de 3 store (japanske) meg.. (med unntak av nissan som har GT-R :P og muligens Lexus.. men la oss se i morgen)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal bare Honda få avrettet folka på designavdelingen, de der bilene er de jævligste konseptbilene jeg noen sinne har sett fra gjengen. Som Hondafan av store dimensjoner føler jeg meg snytt og gjort til latter med disse uhyrlig fæle konseptbilene ("Åijja, du like Hånda, hæ? Ja, kor e HOINN [hunden] din da? Præ-hæ-hæ-hæ!"). Den nye Civic'en er et annet eksempel - at K20Z'en under panseret er en lettrimmet og solid plattform spiller plutselig ingen rolle lengre når kjelken er stygg som de syv synder. Vi får bare håpe den eventuelle nye NSX'en (eller bil i samme klasse) har en performance som gjør Lambo og Ferrari misunnelige (ønsketenkning, kanskje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda viser frem conseptet av neste generasjon S2000 på TAS05...

MEN! ...

den er bare såvidt nevnt i pressemeldingen.. og de sier der at det ikke er første gang de viser den frem...

men de har ikke vist den frem ... så hva faen skjer her?

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

broderen ser etter ny bil og trur WOW passer bra. har nettopp skaffa seg ein liten dachs:):):) voffvoff

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider