Strez Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Sikkert bare jeg som er litt treig i oppfattingen her, men leser på mange svenske bil annonser at "testpiloter og dekksparkere er uønsket!" Hva vil en dekksparker egentlig si a?! helpme Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Folk som kommer å titter på bilen, som sparker litt i dekka.. pruter hemningsløst (om dem i det hele tatt faktisk er interessert i bilen) og påpeker masse piss. Useriøse kjøpere / personer. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe.. daså.. Når jeg først er i gang me å spørre om svenske annonser.. hva vil "låda" si?! fra f.eks:: "går utmärkt i motor och låda" vil det si turbo'n? :S Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe.. daså.. Når jeg først er i gang me å spørre om svenske annonser.. hva vil "låda" si?! fra f.eks:: "går utmärkt i motor och låda" vil det si turbo'n? :S Girkasse... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ok.. takk for hjelpen hellothere Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 en dekksparker ja.. det er vel folk som later som de har jævlig peiling, prøver å prute pga. små filleting.. ca. samme som han ovenfor sa.. har opplevd noen slike folk og de er helt jævlig.. skulle blitt skutt hele gjengen.. først ringer de feks og sier "jeg kommerå hente den på onsdag" om de i det hele tatt kommer, begynner de å prute etter de har kommet! forbanna idioter Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 en dekksparker ja..det er vel folk som later som de har jævlig peiling, prøver å prute pga. små filleting.. ca. samme som han ovenfor sa.. har opplevd noen slike folk og de er helt jævlig.. skulle blitt skutt hele gjengen.. først ringer de feks og sier "jeg kommerå hente den på onsdag" om de i det hele tatt kommer, begynner de å prute etter de har kommet! forbanna idioter låda er girkasse. dekksparkere er folk som ikke er interessert i bilen, men møter hovedsaklig opp for å "prøvekjøre" bilen, prutte og stikke(hører aldri mer fra dem) kjenner et par som selger biler på grensa og i sverige hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Selger selv kone-bilen i svergje. Vil ha 13k forn. En honda civic 1,6 16v med 90k på tellern. Blitt en del turer over grensa for og få solgt faenskapet. Utrolig mye useriøse folk. Mye byttehandler osv. Fks. Hva faen skal jeg med en " mysig hus-vagn" Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Selger selv kone-bilen i svergje. Vil ha 13k forn. En honda civic 1,6 16v med 90k på tellern. Blitt en del turer over grensa for og få solgt faenskapet. Utrolig mye useriøse folk. Mye byttehandler osv. Fks. Hva faen skal jeg med en " mysig hus-vagn" Hva faen skal de med en daukjørt 1.6 civic? ;) [/kødd] Dekksparkere er irriterende tåpskålter. Fu*k them :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg