TypeC Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ikke si at vi skal bytte alle navn på kryssa på Motorveiene med nummer? det suger! slikt et skilt har jeg allerede sett langs veien.. stygt skilt. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Eh...unnskyld meg...er dette en spök...???????????????????? :shake Hva er det som er galt med de skiltene som har eksistert lenge som helst????????????? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Og jeg som trodde dette var: Se opp for UV stråling! He he he Så jævlig bra sagt.......................... Ser jo ut som UV stråling å faktisk......... Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Eh...unnskyld meg...er dette en spök...???????????????????? :shake Hva er det som er galt med de skiltene som har eksistert lenge som helst????????????? :wonder Nå er det jo slik at en del av dissa skilta kommmer fordi man får en del nye funksjoner da.. er ikke slik at dem BYTTER ut en hel haug med skilter.. men det kommer en del nye i tilleg til de som allerde finnes Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hehe.. akkurat det jeg tenkte når jeg så de! :) Haha, akkurat det jeg tenkte etter å ha sett 2 bilder. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Forbudt for motorvogn med flere enn to hjul og med tillatt totalvekt høyere enn angitt. Kun lov for motorsykler u.sidevogn, og mopeder. Men bare om den veier under 3,5t :hammer Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom-ass Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 QUOTE] Det er ikke kryssnummer, men veien du havner på hvis du tar denne avkjøringen. Veldig bra synes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jaggu på tide at vi får et sånt skilt som detta. blir reint forvirra når jeg er på motorveien og det står stille.. :hammer Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Forbudt for motorvogn med flere enn to hjul og med tillatt totalvekt høyere enn angitt. Kun lov for motorsykler u.sidevogn, og mopeder. Men bare om den veier under 3,5t :hammer Tror du misforstod denne, det står forbud for motorvogn med flere enn to hjul OG tillatt totalvekt høyere enn 3.5 tonn. Dvs forbudt for alle kjøretøy som har 3 eller flere hjul som har totalvekt på mer enn 3.5tonn. Men lovlig for alle kjøretøy under 3.5tonn uansett antall hjul, samt alle kjøretøy med 2 eller færre hjul uansett vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg