Gå til innhold

Rykende ferske bilder av 240en min:)

Ranger emnet

Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

Slenge opp noen rykende ferske bilder av 240en. Kommentarer taes mot med åpne armer, og forslag til hva som kunne vert gjort annerledes. PS: Motorrommet er ikke helt ferdig enda. Noe skal byttes og noe skal lakkes annen farge (det som er marineblått).

PA120064.jpg

PA120065.jpg

PA120066.jpg

PA120068.jpg

Her har det visst flammet ja!

PA120069.jpg

PA120070.jpg

PA120071.jpg

PA120072.jpg

PA120073.jpg

PA120074.jpg

PA120075.jpg

PA120077.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så veldig strøken ut!!

Hvorfor dumpen på "feil" side av IC?

Vel, skinnet bedrar. Har den der for at jeg måtte bruke det orginale røret på andre sida (der den sto før) for det er en ladeluft temperatur giver der på det røret, så gadd jeg ikke å stresse med og lage rør og montere den føleren på det røret. Har ikke dumpen i funksjon nå uansett så det har ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har årna deg, men jeg syntes bilen hadde blitt penere med 86 speil... men det er jo smak å behag:)

nei det synes ikke jeg.

jeg liker de speilene der best.

eller de niklede 244 dl speilene liker jeg.

pent med R i grillen.

pen bil. vanskelig å finne noe du bør gjøre om. kansje enig med breisladdern om dumpen, men du har jo god tid det er lenge til gatebil.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge opp noen rykende ferske bilder av 240en. Kommentarer taes mot med åpne armer, og forslag til hva som kunne vert gjort annerledes. PS: Motorrommet er ikke helt ferdig enda. Noe skal byttes og noe skal lakkes annen farge (det som er marineblått).

Kort og greit: Den bilen synes jeg var kjempefin ! Clean og grei ikke noe fiksfakseri cheers .

Forslag til forbedring ? Et billig stylingtrix, som jeg synes passer bra på Volvo: Bytt til nye typen skilt. Gjør utrolig mye på helhetsintrykket, synes jeg.

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig strøken ut!!

Hvorfor dumpen på "feil" side av IC?

Ser strøkent ut?....Dette ser jo ut som ormebol....ledniger i alle mulige farger, og løse ledninger i hist og pist......du skjønner hva jeg mener?....eller?

Legg skikkelig jobb i å fli motorrommet, så er det så mye greiere å åpne panseret, å vise det frem.... ikke slik som dette...Men det er min mening....legger ved denne linken, så håper jeg dere skjønner men strøkent motorrom, som kan brukes hver dag.

http://www.fm-andersson.com/Bilder_nya/PICT6.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser strøkent ut?....Dette ser jo ut som ormebol....ledniger i alle mulige farger, og løse ledninger i hist og pist......du skjønner hva jeg mener?....eller?

Legg skikkelig jobb i å fli motorrommet, så er det så mye greiere å åpne panseret, å vise det frem.... ikke slik som dette...Men det er min mening....legger ved denne linken, så håper jeg dere skjønner men strøkent motorrom, som kan brukes hver dag.

http://www.fm-andersson.com/Bilder_nya/PICT6.JPG

Mente sikker at BILEN så strøken ut, ikke nødvendigvis motorrommet ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider