Gå til innhold

Rykende ferske bilder av 240en min:)

Ranger emnet

Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin 240Turbo!:) Synes igrunn bilen så veldig fin ut, men motorommet var vell kansje ikke det peneste jeg har sett, men det sa du jo og når du starta tråden, at det var uferdig.

Synes folk er litt vell krasse mot Larsen-Racing her, når han har tadd seg bry med å bygge denne bilen, motoren og lagt ut bilder!!

Kult med R-emblem i front.

Hvor fikk du kjøpt/laget det :) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort og greit: Den bilen synes jeg var kjempefin ! Clean og grei ikke noe fiksfakseri cheers .

Forslag til forbedring ? Et billig stylingtrix, som jeg synes passer bra på Volvo: Bytt til nye typen skilt. Gjør utrolig mye på helhetsintrykket, synes jeg.

Erik

fytti rakkern, jeghater den nye typen skilter :P

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjørt i byen med den!! Er jo ikke vifte der!

å faen..misforstod deg litt der..trodde det var den røde med t5r motoren du prata om! men ser jo nå selvfølgelig at trådstarter ikke har noen vifte! om det ikke er som du sier en el. forran da..

menmen..sorry:)

men den R'en, er det volvo da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du hadde lest det som sto øverst før bildene. Der står det at motorrommet er IKKE ferdig!! Nesten all finishen igjen!

Ser strøkent ut?....Dette ser jo ut som ormebol....ledniger i alle mulige farger, og løse ledninger i hist og pist......du skjønner hva jeg mener?....eller?

Legg skikkelig jobb i å fli motorrommet, så er det så mye greiere å åpne panseret, å vise det frem.... ikke slik som dette...Men det er min mening....legger ved denne linken, så håper jeg dere skjønner men strøkent motorrom, som kan brukes hver dag.

http://www.fm-andersson.com/Bilder_nya/PICT6.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R'en er egenkonstruert. Kjøpte den på gatebil. Noe mer sier jeg ikke! hehe!

Turtelleren er en RaidHP teller som er kjøpt på be-4-you.

Når det gjelder de interccoler røra så er det orginalt på innsugssiden og egenkonstruert på andre siden.

Planen for motorromet er og få på El.vifte, lakke alt det som er blått nå i en annen blåfarge, lakke topplokket på nytt, rydde godt i ledninger og tull++Skal mest sansynlig ha Megasquirt MSII sprut på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider