Gå til innhold

99 Spec FD i Norge?

Ranger emnet


Sweeper

Anbefalte innlegg

Noe som jeg har undret på en stund nå, hvorfor er det ingen som importerer siste serie med RX-7 fra Japan? (1998-2002)

Tror ikke registering skulle være det verste når alle disse nye Skyline GT-R'ene begynner å dukke opp på norske veier i hopetall (R33 er godt representert)

 

Så da ønsker jeg å spørre, hva er grunnen til at de ikke tas inn?

Må innrømme jeg har gått og siklet på en 1998 modell Type RS ja...

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

 

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den 1996 avgifts grensa vettu" gjelder for trimming av biler som er førstegangsregistrert i Norge etter 01.01.96. Det eneste den sier er om du må betale avgift for økt motoreffekt. Har vel lite å si på importkostnadene sånn sett.

 

Men blir ikke rx7 også beregnet som 2,6 liter, slik som rx8?

NEI!

1.3l..........

1992 Mazda FD3S RX7 13b

100% original rx7:P (eeeh)

1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår