Gå til innhold

Show me your GOLFS

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by G.T.I

hva synes du om at den får g60 breddere og skjørter??

trenger en tilbakemelding på det ;) er ikke helt sikker på om det tar seg ut.. om du skjønner..

jeg synes bilen er penest uten. hvis du skal ha på skjørt så ikke sett på bredderne. ser ut som de felga fyller bra ut. og skal du ikke ha bredere felger trenger du ikke bredere buer.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger en tilbakemelding på det ;) er ikke helt sikker på om det tar seg ut.. om du skjønner..

Jeg liker breddere og skjørter... men da må hjulene fylle helt ut.

Spørs litt på skjørtene også... ikke kjør ekstreme "M3"-lignende skjørt siden bilen er så "clean" fra før...

Det var hvertfall min mening... :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bilen har et så fint cleant look nå at hvis du skal sette på utbyggere og skjørter bør du vurdere å lakke dette også for å ikke ødelege det cleane looket den har. Siden hele fangeren er lakket ....

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg få si at det var en PEN Golf du har!!! :D

For det andre er jeg enig med Sonick i at den er fin som den er der. Ikke gjør noe! Nyt den videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg burde vel egentlig ikke gjøre no mer med den, men kan lissom ikke la være heller :) Trodde jeg hadde lakk-koden liggende, men det var ikke mulig å tyde den :( Er det mulig få en helt lik lakk uten koden? skal selvfølgelig ha en hellakkert bil :D

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var den koden du ikke klarte å tyda a? Uansett, hvis det er den originale fargen som bilen ble levert med kan du få den om du stikker til VW, det ligger registrert i databasen der. Lakk koden skal ellers stå i motorrummet og i serviceheftet. Tre bokstaver og et tall. Men hvis bilen har blitt omlakkert må det litt mer lureri til for å finne fargen. Lakk leverandøren vår har et fint lite apparat som man setter på bilen. Og i løpet av noen få sekunder har den laget en resept for å få 100% match i fargen! Du kan jo også ta den enklere varianten og stikke til et lakkverksted og se om de kan hjelpe :)

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan jo forsåvidt prøve å grave fram han som solgte meg bilen.. He He, de blir desverre ikke levert i den fargen..

Det blir nok til en lakkerer om ikke lenge og håper det ikke blir vanskelig å finne fargen.

kjerra er parkert i garasjen for vinteren og tiden er inne for noen modifiseringer utvendig av bilen og ikke minst inni..

Prøver å få tak i skinninteriør og det skal bygges ett vannvittig anlegg med trøkk i :)

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider