Gå til innhold

Show me your GOLFS

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
Originally posted by Jonaldo

Gamlegolfen min.....

87 GTi 16v

 

Golfen10.jpg

 

Ah, denne var jeg å så på\prøvde for en måneds tid siden. Ikke i nærheten av så strøken som den ser ut på disse bildene. Fangeren bak var knust, skjørta hang, rot & verktøy i hele bilen. Skrangla noe jævlig i Rallye interiøret

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Tommy L: I Oppland et sted eller? Solgte den til en kortvokst fyr oppi der et sted.

Bilen var så og si strøken da jeg leverte den fra meg.

Andre "gamlebilen" på to dager jeg får vite er rævkjørt. Tungt for hjertet dette.....

Du tok vel ikke bilder av den?

 

Ja på Lillehammer Oppland.

 

I annonsen og på tlf sa han at bilen var total rennovert og helt strøken.

 

Når jeg kom opp sa han at han bare hadde brukt den som en vinter bil. (lover godt) Og når jeg så hvordan han kjørte med S4'n til dama si var kjøpet så godt som over før jeg hadde sett bilen.

 

Bakfanger knust, skjørt & breddere hang & slang. Et Momo ratt som hang på halv 12 (Han sa han hadde montert det slik, han brøy seg ikke om det satt rett på) Et rot uten like innvendig. Cola & potetgull, verktøy, den mest skranglete å raslete MK2 jeg noen gang har sittet inni, ++ masse annet jeg bare vil glemme.

 

Motoren virka jo i grei nok stand, hoppa litt opp & ned på tomgang, men jeg kjøper ikke bil av en som har hatt null kjærlighet for bilen sin.

 

Han sa han hadde fått bud på 38.000 den, kameraten min (som er VW entusiast & mekaniker) svarte med å be han selge den fort som faen for han ville ikke gitt 20.000,- engang for det "vraket" som han kalte det.

Jeg kunne kanskje gitt 25 om jeg ikke hatt sett hvordan han behandlet S4'n :P

 

Og nei sorry, tok ikke bilde.. trur ikke du hadde likt det du hadde sett heller så :(

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Var reg. nr på den golfen over her VE 64334 jonaldo?? Har noen bilder av den på veggen på rommet mitt faktisk... Blandt mange mange andre... :D

 

Stemmer det!

Hva slags bilder har du? Fra BugRun?

Prøv å få lagt dem ut her hvis du har mulighet da..... hadde vært kult å se! Har ikke så mange bilder av den selv.

 

 

Originally posted by Tommy L

Bakfanger knust, skjørt & breddere hang & slang. Et Momo ratt som hang på halv 12 (Han sa han hadde montert det slik, han brøy seg ikke om det satt rett på) Et rot uten like innvendig. Cola & potetgull, verktøy, den mest skranglete å raslete MK2 jeg noen gang har sittet inni, ++ masse annet jeg bare vil glemme.

 

Faen så kjipt!

Den bilen var strøken...... Pleier å se an folk jeg selger til slik at bilene ikke blir mishandlet. Er kult å se dem igjen senere i god stand. Bilen var lakkert opp, byttet interiør, overhalt motor/drivverk++ for et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder golfen ovenfor.. så kjenner jeg typen som kjøpte bilen, skulle ikke tru drivverket var overhalt for et år siden, hadde ikke brukt den lenge så røyk det et drivledd...så røyk lagerene i girkassa (diff. lagere) og sim-ringer skrapa og skrapa...

kassa er nå overhalt og bilen lever sitt eget liv her i lillehammer...

ser grei nok ut, men trenger sårt en vask og polering for å få den fin igjen.....

er kjøpt på nytt ratt på den nå, MOMO ratt for flere tusen lapper...men interiøret henger og slenger...neeeiii den trenger visst en ny eier eller en skikkelig rydding og vask..

han skal visst selge den til sommeren sa han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Tommy L: I Oppland et sted eller? Solgte den til en kortvokst fyr oppi der et sted.

Bilen var så og si strøken da jeg leverte den fra meg.

Andre "gamlebilen" på to dager jeg får vite er rævkjørt. Tungt for hjertet dette.....

Du tok vel ikke bilder av den?

 

Er det du klager over??det er jo ikke du som har bygd den engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gud

 

Er det du klager over??det er jo ikke du som har bygd den engang

 

Uansett kjipt å se en bil man har eid, vært gla' i, polert, shinet og tatt godt vare på bli rævkjørt og ødelagt.....

Tror de fleste vil like å se igjen gamlebilene sine i god/bedre stand på treff o.l fremfor å høre at den har blitt herjet med av en hjerteløs jævel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår