Gå til innhold

Show me your GOLFS

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by VWGolfIIHFS

Hehe... Regna nesten med at en av dem enten var samboer/kone,eller godt resultat av fylla kvelden før.. :D

Hiv ut bildet av blondina da,damer hører jo hjemme i samma kategori som bil,så det er jo høyst naturlig med ett og annet bilde av damer innimellom..Enig? ;)

(Sparer brunetta,ettersom det er samboern din/hans..)

til VwGolf2HFS

Her har du bildet. ikke beste som finnes men de eneste jeg hadde av blondina.

jentami005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har vært meget heldig med både valget av bil,og kjerring.. Hehe..

Bilen ser jo strøken ut,og etter min mening er det slik en skikkelig Golf skal se ut,men er ikke helt 100% sikker på de staga og leppa fremme,men hver sin smak.

Er det denne som ligger ute for salg på autodb?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har vært meget heldig med både valget av bil,og kjerring.. Hehe..

Bilen ser jo strøken ut,og etter min mening er det slik en skikkelig Golf skal se ut,men er ikke helt 100% sikker på de staga og leppa fremme,men hver sin smak.

Er det denne som ligger ute for salg på autodb?

:) Mulig Bonrath DTM splitteren forsvinner neste sesong.

Lyst til å prøve en VR6 leppe.... får se..

Bilen er ikke til salgs, men felga.... mulig det du har sett?

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau,det stemmer,husker det nå,tror faktisk jeg sendte deg en PM og greier ang felga? Er de solgt?

Holder på å snuser på å importere en G60 fra Tyskernesland,og da venter jeg med å kjøpe felger..

Golfen jeg har nå blir kassert snart,gidder ikke mer styr med den forgassern,jækla møkk..

Kan bli bra med VR6 leppe ja,men fås disse kjøpt direkte til 90-fangere,eller må det modifiseres?

(Sitter egentlig å leser på eksamen,men blir man først sittende her,så er det gjort,hehe.. )

- 85 VW Golf G60 8vT

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau,det stemmer,husker det nå,tror faktisk jeg sendte deg en PM og greier ang felga? Er de solgt?

Holder på å snuser på å importere en G60 fra Tyskernesland,og da venter jeg med å kjøpe felger..

Golfen jeg har nå blir kassert snart,gidder ikke mer styr med den forgassern,jækla møkk..

Kan bli bra med VR6 leppe ja,men fås disse kjøpt direkte til 90-fangere,eller må det modifiseres?

(Sitter egentlig å leser på eksamen,men blir man først sittende her,så er det gjort,hehe.. )

Felga er ikke solgt, jeg som aldri får somla meg til å tatt noen bilder av felgene. :)

Bonrath har vel en glassfiber VR6 "look-a-like" som går rett på 90 fanger, men... :\ vil nok heller ha en OEM, og de må modifiseres. Litt kapping, å varme pistol for å bøye den på kantene.

Fri fra jobben i morra, så ligger i senga med bærbar å ser på filmer :) Titter innom her iblandt :)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,det var det jeg spurte deg om ja,for det var en liten skade i den ene felgen,var det sånn å forstå?

Det er enkelte ting man aldri gidder å gjøre,og glemmer det i eininga..

Så lenge leppa er av plast,så er det jo grei skuring å modde,men den glassfiberleppa hørtes ekkel ut,må jo gå sund temmelig fort,er jo neddi med GTI-leppa i noe så å si hver dag,vertfall nå på vinteren..

Nå er det 5 timer igjen til avsluttende eksamen i Java-programmering,det blir skøy.. Lukter F lang vei,men men,slikt skjer..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja... Tror hun skulle fått sove i bilen min også.. Hehe..

Btw: Når er neste VW/Audi treff?

http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste&PHPSESSID=f4c7bb56a416550d168769777f125347

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

:) Mulig Bonrath DTM splitteren forsvinner neste sesong.

Lyst til å prøve en VR6 leppe.... får se..

Bilen er ikke til salgs, men felga.... mulig det du har sett?

Selge den kanskje??

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider