Gå til innhold

Show me your GOLFS

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mitt vrak før jeg pussa opp felgene++. Håper på hellakkering en gang jeg får råd.

 

http://img.photobucket.com/albums/v700/ultimateVW/DSC00510.jpg/

Pen bil du har:)

 

Og synes egentlig Rallye-grillen var pen sånn du hadde den. Litt utenom det vanlige. Mangler 90-dører, så hadde det vært knall.

 

Lyktespylere som sitter på fangeren? Synes de satt så langt inn.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt vrak før jeg pussa opp felgene++. Håper på hellakkering en gang jeg får råd.

 

http://img.photobucket.com/albums/v700/ultimateVW/DSC00510.jpg/QUOTE]

Pen bil du har:)

 

Og synes egentlig Rallye-grillen var pen sånn du hadde den. Litt utenom det vanlige. Mangler 90-dører, så hadde det vært knall.

 

Lyktespylere som sitter på fangere? Synes de satt så langt inn.

 

Den kan bli pen med hellakkering i org fargen,monza blau:-)

88dører skal på ja,nye fangere + noe småtteri.

Har sett mange som har lakkert nederste del i samme farge som biln. Regner med det var det du tenkte på?

hehe..nei var noe fester til ekstralys. Men dem er borte vekk nå.

Du har fine biler du også.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ihvertfall bra ut på bildet du la ut:) Og med det du har tenkt til å gjøre, så blir det nok ikke ille, nei.

 

Så forresten nå at det ikke så ut som lyktespylere allikevel. Ekstralys er jalla:ahahahhaha:

 

Jepp, var det jeg tenkte på ja, og grillista som ikke var lakkert. Pent med litt kontraster, og spesielt i grillen.

 

Takk for det, forresten!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ihvertfall bra ut på bildet du la ut:) Og med det du har tenkt til å gjøre, så blir det nok ikke ille, nei.

 

Så forresten nå at det ikke så ut som lyktespylere allikevel. Ekstralys er jalla:ahahahhaha:

 

Jepp, var det jeg tenkte på ja, og grillista som ikke var lakkert. Pent med litt kontraster, og spesielt i grillen.

 

Takk for det, forresten!

 

 

joda mye rart som ser bra ut på bilde:P

Rallye fronten har jeg tatt av da innmaten i lyktene trenger arbeid. bla en brent plast reflektor til nærlys. Det er kjipt og ikke minst da det er dyre deler til disse. Det er forresten en org Rallye front.

 

rayb: sier det igjen den farga di er kul.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har tatt noe greier fra det rusthelvete:P

Nei har ikke gidda å lagd det. Er blakk konstant nå da jeg går skole så skjer ikke så mye med den lenger. Bortsett fra at den brukes..

Hehe, tenkte på å kjøpe den Golf'en selv faktisk, men glad i ettertid at jeg ikke gjorde det:) Men du fikk da noen deler, om ikke noe annet.

 

Får lage prosjekttråd når du får bedre økonomi da, så skal jeg følge med jeg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår