Gå til innhold

Show me your GOLFS

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Hehe, tenkte på å kjøpe den Golf'en selv faktisk, men glad i ettertid at jeg ikke gjorde det:) Men du fikk da noen deler, om ikke noe annet.

Får lage prosjekttråd når du får bedre økonomi da, så skal jeg følge med jeg.

Åh..

Av han som eide den i molde eller her oppe?

Det trur jeg du skal være jævlig glad for,iallfall for den prisen han i molde fikk.

Værste 2ern rustmessig jeg har sett.

Det var kjipt for den var veldig bra bygd. Men dessverre aldri blitt rustbehandlet.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det husker jeg ikke i farten. Var rundt de tider jeg kjøpte den svarte 16v'en min, men fikk ikke penger før den var borte. Så da falt valget på en annen bil, som jeg egentlig kunne vært foruten. Men fikk da ihvertfall skinninteriør, H&R gewinde, 9x16 felger og litt annet snacks, så sånn sett var det ikke så dumt kjøp alikevel, og var så absolutt moro den tiden jeg brukte bilen:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om jeg kan få den på, da bilen antagelig vil subbe noe grønnJ%#ig. Men vi får se. har lyst til å gå lavere neste sessong.:batman:

er mjuk plast uansett. bare morro det. ser uberfett ut når du får den så lavt. :)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få lov til å tenke litt høyt her, hvis det er greit. Utrolig morsomt å se hvordan stilen har endret seg fra 90-fangere, RS-fangere, Rallye-front og annet jall, til enklere stil. Jeg simpelten elsker bilene i post #320, #323, #324 og selvfølgelig #348, du får ikke fetere stil enn det audifanatic har gjort med sin. Ellers, blant 90'erne er klart Rolfsburg i post #345 og Lars' x-Golf i post #319 klare favoritter, cleane og enkle!

And keep up that picture whoring!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få lov til å tenke litt høyt her, hvis det er greit. Utrolig morsomt å se hvordan stilen har endret seg fra 90-fangere, RS-fangere, Rallye-front og annet jall, til enklere stil. Jeg simpelten elsker bilene i post #320, #323, #324 og selvfølgelig #348, du får ikke fetere stil enn det audifanatic har gjort med sin. Ellers, blant 90'erne er klart Rolfsburg i post #345 og Lars' x-Golf i post #319 klare favoritter, cleane og enkle!

And keep up that picture whoring!

Eirik

Hva i faen skal du med Daihatsu da?!:-P

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt mange fine golfer her på forumet!!

dette er golfen min da :P

før restaurering:

P2050313.jpg

etter:

golfenmin.jpg

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig der. mange fine golfer. men mange av dere må ha ganske høye regninger på sjøsjuke tabletter så høye biler som dere kjører :p :lol:

haha du sier noe!! :P men til info så har jeg kjøpt dette gewinde settet som ligger klart i kjellern til jeg får montert det snart, så sjøsyke tablettene skal jeg gi bort eller legge på hylla ;)

SP_A1225.jpg

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider