Gå til innhold

Dumpventil, er denne bra? *bilde*

Ranger emnet

Machine

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dumpventil er kvinnfolk å homser. Har du ikke råd til ny turbo engang i året, da burde mann ikke ha turbobil, for da har du ikke råd til det!!!!

jada jada...synes det er greit at du ikke liker dumpventil.men la nå di som vil ha det få låv til å ha det!noen liker høy lyd når di slipper gassen,andre ikke.og hvis dump er for kvinnfolk og homser er det mye bitches som kjører på gatebil ;)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpventil er kvinnfolk å homser. Har du ikke råd til ny turbo engang i året, da burde mann ikke ha turbobil, for da har du ikke råd til det!!!!

høres fornuftig ut, ny turbo hvert år fordi man ikke liker "dump lyd" hahaha, u go girl!

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er langt ifra sikker, men prøv å få tak i et lydklipp av HKS sqv dumpen..lurer på om den er sånn..er på rimelig tynn is nå, men mener å huske jeg hørte noen som snakket om at det var sånn type værstingdump en ikke klarte få noe guff utav før man minst rundet baren, og desto mer desto sykere ble den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jævla offer lol den skal legges på minnet!

hehe...bi som sagt lei når folk skal ha det til at folk med dump er homo og fattig å faen må vite ;) hva med alle på gatebil?flesteparten der har jo dump!og det er ikke fordi at di ikke har råd til ny turbo f.eks!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo klart at det ikke er ant. bar som gjelder, men om man har et "luftsystem" på si 15liter, og lader 0.3bar, og slipper ut trykket gjennom en ventil, så får du annen lyd om du lader 1.3bar, for da er det jo større luftmasse en skal dumpe.. men nok om det..

glenn'; heh ja jeg er HELT enig med deg! greit folk ikke kjører med dump for de liker lyden av turbomishandling, men klart det nytter ikke å rakke ned på andre som dumper..

sykt hvor mye disk/krangel en liten ting som en dumpventil kan lage egentlig! plassering typer lyd osv.. derfor kjører jeg Fmotor :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo klart at det ikke er ant. bar som gjelder, men om man har et "luftsystem" på si 15liter, og lader 0.3bar, og slipper ut trykket gjennom en ventil, så får du annen lyd om du lader 1.3bar, for da er det jo større luftmasse en skal dumpe.. men nok om det..

glenn'; heh ja jeg er HELT enig med deg! greit folk ikke kjører med dump for de liker lyden av turbomishandling, men klart det nytter ikke å rakke ned på andre som dumper..

sykt hvor mye disk/krangel en liten ting som en dumpventil kan lage egentlig! plassering typer lyd osv.. derfor kjører jeg Fmotor :hammer

hehe :thumb skal montere fløyte på min dump.bare for å være helt på spissen.brooooooooooooooooooooooooom,tuuuuuuuuuuut! :hammer

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :thumb skal montere fløyte på min dump.bare for å være helt på spissen.brooooooooooooooooooooooooom,tuuuuuuuuuuut! :hammer

Russefløyte! :D hahaha :hammer

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider