janis130 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hvordan skifter man girolje på en 626 92 modell? manuell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Heisann... Jeg lurer på om du ikke skal fylle på der speedometervaieren går ned, visst du tar opp den og ser om det er noe "nivåsjekking" på den, så er det riktig. Men ikke jeg er ikke 100 % sikker nå... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 stemmer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janis130 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 er ikke så veldig kjent med bilen, så er ikke helt sikker på hvor speedometerwiren går ned. noen som kan fortelle meg kansje? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Vaieren kommer ut fra torpedoveggen, til venstre (sett forfra) for bremsekraftforsterker. Går så ned til girboksen. Denne sitter til høyre for motorblokk. Er festet med en 10mm bolt. Løsne denne, og løft opp drev. På drev er det to merker max og min. Til påfylling lønner det seg å benytte en slange og trakt, da det er "ballette" å fylle på nede der...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg