Xantera Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Rå 142 d der ja:) Sjett deinn nån gång på Verdal'n å på Lånkebanen.. Takk!:) Skulle hatt motoren til den på verdal`n da...Litt morsommere det!;) Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 tøff bil, men liker eldre blinklysa bedre, eller sett dem der orginale parklysa står.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 tøff bil, men liker eldre blinklysa bedre, eller sett dem der orginale parklysa står.. Takk!:p Smak og behag det. Tenkte egentlig å flytte dem inn i parklysa, men bestemte meg for å la være da alle har gjort det før. Så i stedet får jeg spesial laget hvite blinklys glass i stedet. I allefall ikke alle som har det. Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Takk!:p Smak og behag det. Tenkte egentlig å flytte dem inn i parklysa, men bestemte meg for å la være da alle har gjort det før. Så i stedet får jeg spesial laget hvite blinklys glass i stedet. I allefall ikke alle som har det. Ja hvordan blir det med disse blink/baklyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Xantera: Det har kommet noen spørsmål til deg på tråden du lagde om hvite blink og sånt...bare en liten påminnelse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ja hvordan blir det med disse blink/baklyktene? Det blir snart nå...de som produserer har hatt mye å gjort, pluss at den venstre baklykten min var ikke bra nok til å ta avstøp av! Så må skaffe en ny...Ingen som har en Volvo 164 baklykt som de er villige til å låne bort en liten stund? Blir seff rabatt på evt lyktekjøp... Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hvordan er det å kjøre med 8.5" felger å den senkinga a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splashmo Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har du bilde av dash? Og flere bilder av bilen? Har vert lite aktivitet i denne posten.. mnmn:) fet bil! Siter Buick century 74mod 455 70mod motor - Prosjekt Volvo 245 Saab 900 Husqvarna Wr 125 2006mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg