Polardego Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Den ble dødskul denne da, gleder meg til å se den i real life... (jeg var i kr.sand i helga å henta bil, og har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke tok kontakt) Lurer på hvilke felger du skal ha? hellothere Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jada, felger er på gang, må bare på revet av bmw merket først :hammer 6-13 ET 13 Mahle-BBS? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 6-13 ET 13 Mahle-BBS? nei, men skulle ønsket :) er ikke bmw merker, men BWA med bmw logo.. 13x6,5... ET 15 eller 20 vil jeg tro siden det er bmw felger.. vil tro de blir fine med 175-50/13 og polert på kantene, men lakkert sort inni rillene.. er jo et budsjettprosjekt dette vettu :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Lookin' good!:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Den ble dødskul denne da, gleder meg til å se den i real life... (jeg var i kr.sand i helga å henta bil, og har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke tok kontakt) Lurer på hvilke felger du skal ha? hellothere vi møtes vel på senere treff.. bildeserie av michele og derbyen kunne vært meget frekt :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 6-13 ET 13 Mahle-BBS? Sånne felger har jeg liggende! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Meget fin bil! :) Du får si ifra hvis du er interessert i noe G40 i bytte ;) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Tråden er fra 2005 men kunne vært artig med en oppdatering ! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ja, faen, har glemt denne tråden helt jeg ;) hr oppdatert alle de andre.. bilen ble ferdig til fjorårets vacn treff på våler den.. kan gi noen små smaksbilder å suge på av hvordan den så ut da :) nå er den trygt og godt parket innendørs, har gått over på veteranforsikring og blir kun tatt ut på gode sommerdager.. Fremover blir det muligens nye felger og vedlikehold av diverse ting.. ellers så er den faktisk ferdig.. ikke mange som kan si det om bilen sin nei ;) jo, skal forresten få en original midtkonsoll til audi 50 i posten fra .de snart.. sjeldne, men finr om du spør meg :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Ser jo bare helt rå ut! Spør du meg! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Strøkent! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 for dere som er smarte nok til å være medlem i vacn, sjekk treffpunkt bladet ;) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 hva med det? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 er en to siders reportasje om bilen der denne utgaven.. har desverre ikke fått bladet selv enda, men hørte det så ganske bra ut.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Flott! Noen fler bilder? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg