Gå til innhold

Hvite blinklys og baklykter!

Ranger emnet

Xantera

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pris på bare baklyktene?

Jeg vet ikke enda...Skal snakke med de i morgen! Grunnen er at jeg ikke har fått laget baklyktene enda..Den venstre baklykten min er ødelagt...Så hvis noen har en strøken en de kunne tenkt seg å lånt bort skal det bli bra med rabatt på evt bestilling av baklykter!:) I så fall kontakt meg på: anders_vinje@hotmail.com

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Må holde dere litt oppdatert å:

Det som har skjedd i det siste er følgende:

- Det har blitt laget form av blinklysene, så de skal snart være klar for produksjon!

- Baklyktene har det ikke blitt gjort noe mer med, siden den venstre lykten som jeg bestilte fra Hedmark Bilsenter ikke var nært så bra som den skulle ha vært (fy...) Så for å få laget formene trenger jeg å få kjøpt/lånt en stk Volvo 164 venstre baklykt. Hvis noen er interessert i å selge/låne bort hadde jeg blitt meget glad!:)

Mvh

Anders

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må holde dere litt oppdatert å:

Det som har skjedd i det siste er følgende:

- Det har blitt laget form av blinklysene, så de skal snart være klar for produksjon!

- Baklyktene har det ikke blitt gjort noe mer med, siden den venstre lykten som jeg bestilte fra Hedmark Bilsenter ikke var nært så bra som den skulle ha vært (fy...) Så for å få laget formene trenger jeg å få kjøpt/lånt en stk Volvo 164 venstre baklykt. Hvis noen er interessert i å selge/låne bort hadde jeg blitt meget glad!:)

Mvh

Anders

Hei.jeg har ekstra baklykter liggende her på "Verdal`n",skal sjekke det venstre glasset i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
passer golf 2 lamper i festene?

Regner med du snakker om Angeleyesene?

De passer ikke rett i festene nei, men det var en forholdsvis enkel jobb å tilpasse de. Bare å fjerne justeringsskruene til original lyktene, så er det bare å bore litt å skru fast golf lyktene. Må lage deg egne justeringskruer da.

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Update:

Etter litt om og men (og mye cash) har jeg fått levert to splitter nye frontblinklys til Minoko. Grunnen til at jeg gjorde dette er for at de gamle var litt matte, så hvis de skal få et bra resultatet bør de være bra. Så nå blir de nye som blir støpt råbra, med et er perfekt resultat. Minoko venter at de skal være ferdige ganske fort, så løp å kjøp!!!:)

Baklyktene skal de prøve å få til lell. Den venstre baklykten er bra, men den høyre er ikke helt bra. Vi satser på å pusse ned den og freshe opp den skikkelig før de støper form..Får bare håpe den og blir like bra som resten!:) Bilder kommer så snart ting er ferdige...

Mvh

Anders

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Lenke til kommentar
Del på andre sider