Gå til innhold

Impreza girkasse

Ranger emnet


Silverboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by ADT

Morn morn..

... MEN i motsetning til endel andre som bruker kun HKS, BLITZ, Trust, STI ets.. SÅ har vi en fabrikk i Australia og Japan som produserer våre produkter.

Slik at vi har egne type turbo`r , eksos m.m

Så når det står ADT foran istedet for HKS eller noe annet så er det produkter som er etter våre spec.

 

Vi stoler på mange, men så lenge vi har eget verksted og mekanikker som overhaler, tuner og server slike biler i hus så stoler vi mest på oss selv.

 

 

Info Direct

ADT

 

 

:rolleyes: Vel vel....

Bare noen kommentarer til dette med hvem man kan stole på,

og for å få litt 'balanse i regnskapet' siden noen slipper veldig

lett unna her.

 

Hva mener AVO og BPM om at dere kaller disse produktene ADT's

egne, og at de er laget etter ADT's egne specs? Det er vel 'litt' drøyt, eller hur? Å si at 'VI har en fabrikk i Australia og Japan'

er vel også en sannhet med forholdsvis store modifikasjoner???

 

Vet ikke hvorfor man ikke burde stole på Voldsund.

Har det noe med motorraset å gjøre?

Da jeg snakket med dem i fjor vedr den aktuelle bilen, ble jeg

tilbudt 1 års garanti. Men den gjelder jo ikke ETTER at man har

fiklet med den........ for det er vel et par ting du 'glemmer' å fortelle her, ikke sant?

 

Jeg ville ihvertfall ikke stole på en Impreza med 2.2bars trykk no matter what.

 

Mvh Simen.

SSE

S2K Monte Carlo Blue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt meg bekjent bruker ADT produkter som er uviklet og produsert i Australia og delvis i Japan, av Australske og Japanske firmaer, for deres hjemmemarked. Det er i disse landene man har klart lengst erfaring med Impreza WRX som også MY92-00 heter der borte, men de har generelt litt andre preferanser mht hva de vil oppnå når de tuner bilene. Det er for eksempel en klar tendens til at man går etter max HP fremfor kjørbarhet osv, fordi det som gjelder er en god tid på 1/4mila.....

Men det er uansett hevet over tvil at det meste er gode produkter. Men det er ikke dermed sagt at hvis man plukker litt her og litt der og rører det sammen, så blir det et vellykket resultat... :op

 

ADT tilbyr produkter produsert av AVO (Advanced vehicle Operations) som blant annet markedsføres av BPM og MRT

i Australia.

http://www.bpmsports.com

http://www.mrtrally.com.au

 

At man så hevder at de er utviklet og spesifisert av ADT..... :cocain:

 

Silverboy:

Gearkassen i Subaruen er ikke den som ryker først. Du kan hente mye pulver ut av motoren før det er nødvendig å gjøre noe med transmisjonen. Men fra 96-00 er det jevnlig gjort tekniske oppgraderinger, og fra MY97-98 ble blant annet girkassen endret.

Om den nye er noe mer solid enn den gamle vet jeg ikke noe om.

Ta en titt her for litt mer info: http://www.iwoc.co.uk

 

Men hvis du iallefall vil ha girkasse, lønner det seg å ta en tur

til UK. Sjekk for eksempel http://www.townendgarage.co.uk og

http://www.midland-impreza.com

 

Håper dette var til hjelp :)

Mvh Simen

SSE

S2K Monte Carlo Blue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår