Bjarne_M Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hei! har nettop kjøpt meg en Honda Accord 2.0exi 91model hvor kan eg få kjøpt senkesett til denne bilen? og va ligger prisen på? evt noen som har brukt til salgs? Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har 35mm Ventura fjærer fra eiker motorshop på min.. kosta vel 990,- på en kampanje de hadde.. ble lavere enn 35 mm affal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ok, ska vel ikke være noe problem og ta fram vinkelsliperen og kappe av noe? Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ok, ska vel ikke være noe problem og ta fram vinkelsliperen og kappe av noe? Du tenker på å kappe de originale fjærene da??? vil jo ikke anbefale det da... får allefall problemer om purken/trangtilsynet ser det... men hva har man vimkelsliper til :P :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg