Marvil Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Mange som skal oppover på lørdag (22.okt)..? Hvor mange folk pleier det å være der..? Koster det noe å se på..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det er gratis å se på! Den 15 okt var det kanskje 10-15 biler utpå (husker ikke helt eksakt tall), og mange som så på, klarer ikke å beregne. Men moro, det var det! Alt fra min gamle Kadett med 60 hk til en Cosworth (RS500) med 610 hk var utpå bana. :) Når snøen kommer, blir det antageligvis flere som vil kjøre, for da kan de med litt færre hk utpå og sladde også. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Faaaen.. sku vært bortpå føør snøen kom, men har jo ikkeno hjul!! :( Mvh Marius (dokka gatebilklubbmedlem neste år ;)) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 (offtopic) Vet ikke hvordan det er der du bor, men ligger noen ganger en haug med delvis-slitte dekk på bensinstasjoner rundt om. Har hvertfall gjort det både på Shell og Esso på Dokka. Skulle tro det går an å høre med betjeningen der om å få kjøpt de/få noen dekk derfra...Har aldri prøvd, men det er kanskje verdt et forsøk?! Moro å kjøre på bane vettu:) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har ikke dekkomlegger :( Var der sist.. Svart mazda mx5.. første gangen på bane! Bor foresten på sokna Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Finnes vel det på bensinstasjonene også? Stemmer, så deg på treffet! Bra bil, prata med deg tror jeg også at jeg gjorde...Jeg satt i infobua, tok betaling for banekjøring på treffet den 10.09! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Vet ikke jeg, skulle nesten hatt det på treffet vettu! Tatt penger for å legge om dekk, kan tjene penger på det ;) Ja, var deg jeg prata med!! Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Genialt tiltak! Jeg håper jeg får tid til å komme til helga. :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Supert tiltak ja! :) Men hvorfor er det så kort tid? Bedre med litt lengere tid, så man slipper å stresse for å få kjørt. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Av erfaring er det ikke mye stress... Den 15 okt avsluttet vi kvart over 4, fordi folk hadde kjørt fra seg. Så hvis du møter opp kl 2, har du 3 timer på bana. Hvor mye du får kjørt avhenger av hvor mange som skal kjøre, men den 15. var det ingen kø i det hele tatt. En annen grunn til at vi ikke har det oppe mer enn 3 timer, er at folk står det gratis, som en dugnad for klubben. Kan ikke kreve at de skal stå mer... Det er pga at folk er der på dugnad, det er så billig å kjøre på bana.... Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Av erfaring er det ikke mye stress... Den 15 okt avsluttet vi kvart over 4, fordi folk hadde kjørt fra seg. Så hvis du møter opp kl 2, har du 3 timer på bana. Hvor mye du får kjørt avhenger av hvor mange som skal kjøre, men den 15. var det ingen kø i det hele tatt. En annen grunn til at vi ikke har det oppe mer enn 3 timer, er at folk står det gratis, som en dugnad for klubben. Kan ikke kreve at de skal stå mer... Det er pga at folk er der på dugnad, det er så billig å kjøre på bana.... I see.. :) Sikkert greit. Bare litt langt å kjøre. Også må jeg sikkert bytte hjul et par ganger ila dagen... og litt diverse... da går tiden fort :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Noen som skal til Vinjarmoen idag? Hvordan er været i Dokka? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 OFFTOPIC: Har lagt ut ny film fra treffet vårt den 10.09 på hjemmesida vår. Link nedenfor! Fått av OsenWorks.no Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Så aktiv klubb, kjempebra. Leste bakgrunn for klubben deres, er sikkert noen som kan lære litt av dere da. Og bra film på hjemmesida! Men, back to topic; hvor på Dokka er Vinjarmoen? Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Vinjarmoen industriområde, hvis du finner Hydro, så er det ned den veien (Heter Rosteinvegen). Kan søke på Rosteinvegen Dokka på http://www.gulesider.no. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg