smurf1 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jepp, da fant jeg det! =) Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ring meg gjerne før du drar til Dokka den 12.11 og 19.11. Hvis det er masse slaps på banen, blir det ikke kjøring. Men hvis det er asfalt eller snø, blir det kjøring. Uansett er det bedre å ringe på forhånd så man slipper og kjøre bomtur. Tlf Rune Rustestuen 41656795 Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Sjekk ut: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92431&highlight=dokka Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ring meg gjerne før du drar til Dokka den 12.11 og 19.11. Hvis det er masse slaps på banen, blir det ikke kjøring. Men hvis det er asfalt eller snø, blir det kjøring. Uansett er det bedre å ringe på forhånd så man slipper og kjøre bomtur. Tlf Rune Rustestuen 41656795 kan ikke du komme med en liten oppdatering på hvordan forholdene er dagen før? hvorfor blir det ikke kjøring på slaps? den blir jo borte etter et par runder vil jeg tro?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 kan ikke du komme med en liten oppdatering på hvordan forholdene er dagen før? (...) Jo, det har seg sånn at jeg bor på Elverum i uka. Så når jeg er oppat på Dokka, har jeg ikke internett. Så derfor er det fint om de som har tenkt seg til Dokka disse datoene sender ei melding eller ringer før de drar. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 og dokka er hvor i landet ? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Østlandet, Oppland, Nordre Land. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 kan ikke du komme med en liten oppdatering på hvordan forholdene er dagen før?hvorfor blir det ikke kjøring på slaps? den blir jo borte etter et par runder vil jeg tro?? Her er en oppdatering noen dager før: Hvis det ikke kommer snø før lørdag, blir det kjøring den 12.11. Dere kan fortsatt gjerne ta kontakt om det er noe. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 så bra...jeg kommer hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Er bra vær på Dokka i dag så ta med dere alle dere kjenner og kom . er litt vått men da spinn det jo bare lettere hehe mvh nestleder Øversveen i Dokka Gatebilklubb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 beklager at jeg ikke dukket opp, forige lørdag. kom noe uventet opp. men denne helga stiller jeg. tar med noen kompisser og dekk, vi ses!! det blir vel fortsatt noe av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 beklager at jeg ikke dukket opp, forige lørdag. kom noe uventet opp.men denne helga stiller jeg. tar med noen kompisser og dekk, vi ses!! det blir vel fortsatt noe av? Stemmer, det går helt greit! Som du nå vet, ble det noe av... :D Hva synes dere? Nå er det siste før jul igjen, 10 desember, så da er det bare å møte opp med dekk! :D Denne gangen begynner vi klokka 13:00 og driver til det blir mørkt! Har forresten glemt å si dette tidligere: Det er påbudt med hjelm og setebelte på banen. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Stemmer, det går helt greit! Som du nå vet, ble det noe av... :D Hva synes dere? jeg syns det var bra der jeg, kan helt klart anbefalle banen! jeg er i egypt den 10, så da har jeg ikke mulighet for og komme. uansett, jeg kommer sterkere tilbake med en mindre turbo. da skal det nok ha bli mye mer dekkbruking på banen og ikke bare i depoet! he happyhappy he Edit: Glemte og takke for en veldig bra motakelse. Morro og møte mennesker med så mye entusiasme og venlighet. kommer helt klart tilbake!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Glemte og takke for en veldig bra motakelse. Morro og møte mennesker med så mye entusiasme og venlighet. kommer helt klart tilbake!!! Helt enig; en gjeng hyggelige ildsjeler! :thumb Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Så hyggelig å høre, setter pris på at dere likte dere og har lyst til å komme tilbake!! Tusen takk:D GTRacing, god tur til Egypt! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg