Gå til innhold

Banekjøringer på Vinjarmoen, Dokka

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ring meg gjerne før du drar til Dokka den 12.11 og 19.11. Hvis det er masse slaps på banen, blir det ikke kjøring. Men hvis det er asfalt eller snø, blir det kjøring.

Uansett er det bedre å ringe på forhånd så man slipper og kjøre bomtur.

Tlf Rune Rustestuen 41656795

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg gjerne før du drar til Dokka den 12.11 og 19.11. Hvis det er masse slaps på banen, blir det ikke kjøring. Men hvis det er asfalt eller snø, blir det kjøring.

Uansett er det bedre å ringe på forhånd så man slipper og kjøre bomtur.

Tlf Rune Rustestuen 41656795

 

kan ikke du komme med en liten oppdatering på hvordan forholdene er dagen før?

hvorfor blir det ikke kjøring på slaps? den blir jo borte etter et par runder vil jeg tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du komme med en liten oppdatering på hvordan forholdene er dagen før? (...)

Jo, det har seg sånn at jeg bor på Elverum i uka. Så når jeg er oppat på Dokka, har jeg ikke internett. Så derfor er det fint om de som har tenkt seg til Dokka disse datoene sender ei melding eller ringer før de drar.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du komme med en liten oppdatering på hvordan forholdene er dagen før?

hvorfor blir det ikke kjøring på slaps? den blir jo borte etter et par runder vil jeg tro??

 

Her er en oppdatering noen dager før: Hvis det ikke kommer snø før lørdag, blir det kjøring den 12.11.

Dere kan fortsatt gjerne ta kontakt om det er noe.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager at jeg ikke dukket opp, forige lørdag. kom noe uventet opp.

men denne helga stiller jeg. tar med noen kompisser og dekk, vi ses!!

 

det blir vel fortsatt noe av?

 

Stemmer, det går helt greit! Som du nå vet, ble det noe av... :D Hva synes dere?

 

Nå er det siste før jul igjen, 10 desember, så da er det bare å møte opp med dekk! :D

 

Denne gangen begynner vi klokka 13:00 og driver til det blir mørkt!

 

Har forresten glemt å si dette tidligere: Det er påbudt med hjelm og setebelte på banen.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det går helt greit! Som du nå vet, ble det noe av... :D Hva synes dere?

 

jeg syns det var bra der jeg, kan helt klart anbefalle banen!

jeg er i egypt den 10, så da har jeg ikke mulighet for og komme.

uansett, jeg kommer sterkere tilbake med en mindre turbo.

da skal det nok ha bli mye mer dekkbruking på banen og ikke bare i depoet! he happyhappy he

 

Edit: Glemte og takke for en veldig bra motakelse. Morro og møte mennesker med så mye entusiasme og venlighet. kommer helt klart tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår