smurf1 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg kommer definitivt den 10! Kom med baneforhold på freda'n da. Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vi vil ha snø på banen ;) hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Sånn det ser ut nå, blir det snø. Håper at temperaturen holder seg godt på minus sida, så det blir bra føre. Kommer med "banerapport" torsdag eller fredag. Men det ser bra ut! :D Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Vi vil ha snø på banen ;) hehe enig. ja til snø der. Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 http://www.gatebil.no/index.php?id=628&pageid=116 - Sjekk ut! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hvordan er føret? driver å stresser med å få færdig pug`n så kommer jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 http://www.gatebil.no/index.php?id=628&pageid=116 - Sjekk ut! :) Jeg stusset litt på dette (hentet fra teksten på Gatebilsidene): "De betingelser som gjelder er at bilen er registrert på eier eller den som disponerer bilen" Betyr dette at jeg ikke kan kjøre med en bil som står i fars navn? Trenger jeg en skriftlig fullmakt el.l.? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 :) Jeg stusset litt på dette (hentet fra teksten på Gatebilsidene): "De betingelser som gjelder er at bilen er registrert på eier eller den som disponerer bilen" Betyr dette at jeg ikke kan kjøre med en bil som står i fars navn? Trenger jeg en skriftlig fullmakt el.l.?[/quote ja det lurer jeg på å.. siden min står på mamma.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Er ikke dumt om dere har med dere fullmakt (skriftlig). Poenget er at føreren har fullt ansvar for sin egen kjøring, så dersom du da kjører av med bilen som står i din mors/fars/andres navn, er det du som står ansvarlig. Forsikring gjelder ikke på bane (dette er en generell regel). Vi opererte med samme regel i fjor, og det var ingen som ble nektet å kjøre utpå - bare så det er sagt. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hvordan er føret? driver å stresser med å få færdig pug`n så kommer jeg.. Det er godt norsk snøføre! Så dette tenker vi blir morsomt! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Det er godt norsk snøføre! Så dette tenker vi blir morsomt! det er supert.. må bare drive i garasjen til langt på natt så blir det nokk kjøring på meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jepp. Det er forresten veldig veldig glatt på veiene omkring Dokka, så kjør pent til og fra! :D Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Å det snør. happyhappy Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Å det snør. happyhappy Det gjør det her også (i skrivende stund er jeg i Snertingdal, 2 mil unna Dokka. Vet ikke hvordan det er der, men har planer om å dra nedover snart.) yummy Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ja dette var artig! Har ikke sladdet så mye siden sist jeg var ute og luftet kanutten! :D Var lite med sjekk av hjelm, så våre tre hjelmer var baksetepassasjerer i hele dag. Kanutten fikk aldri fart nok til å take utpå der. Sier vi. Honnør til Biff og andre som var sporty og dro på seg potta :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg