Gå til innhold

Banekjøringer på Vinjarmoen, Dokka

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

:)

 

Jeg stusset litt på dette (hentet fra teksten på Gatebilsidene): "De betingelser som gjelder er at bilen er registrert på eier eller den som disponerer bilen"

 

Betyr dette at jeg ikke kan kjøre med en bil som står i fars navn? Trenger jeg en skriftlig fullmakt el.l.?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Jeg stusset litt på dette (hentet fra teksten på Gatebilsidene): "De betingelser som gjelder er at bilen er registrert på eier eller den som disponerer bilen"

 

Betyr dette at jeg ikke kan kjøre med en bil som står i fars navn? Trenger jeg en skriftlig fullmakt el.l.?[/quote

 

 

ja det lurer jeg på å.. siden min står på mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dumt om dere har med dere fullmakt (skriftlig). Poenget er at føreren har fullt ansvar for sin egen kjøring, så dersom du da kjører av med bilen som står i din mors/fars/andres navn, er det du som står ansvarlig. Forsikring gjelder ikke på bane (dette er en generell regel).

Vi opererte med samme regel i fjor, og det var ingen som ble nektet å kjøre utpå - bare så det er sagt.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var artig! Har ikke sladdet så mye siden sist jeg var ute og luftet kanutten! :D

Var lite med sjekk av hjelm, så våre tre hjelmer var baksetepassasjerer i hele dag. Kanutten fikk aldri fart nok til å take utpå der. Sier vi. Honnør til Biff og andre som var sporty og dro på seg potta :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår