Gå til innhold

Banekjøringer på Vinjarmoen, Dokka

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja dette var artig! Har ikke sladdet så mye siden sist jeg var ute og luftet kanutten! :D

Var lite med sjekk av hjelm, så våre tre hjelmer var baksetepassasjerer i hele dag. Kanutten fikk aldri fart nok til å take utpå der. Sier vi. Honnør til Biff og andre som var sporty og dro på seg potta :)

 

 

Jepp, det var ingen sjekk av hjelm, fordi det har kommet så mye snø. Dersom noen hadde kræsja på snøføret, hadde det ikke gjort samme skadene som på sommer/høstføre. Da ble det mer et "Bruk hjelm om du vil", ikke "Bruk hjelm fordi du må". Honnør til de som valgte å bruke det! :)

 

Ellers tør jeg påstå at det ble ganske vellykka, med mange flere oppmøtte i dag enn de tidligere kjøringene. Legger ut bilder i morgen kveld, nå skal det nok festes bittelittegrann... ;)

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh! Har vi ikke et mediaforum til sånt? :D Ellers var det en Audi-Sentrum bil og slædda der. Rød Coupe-Quattro. Og mange lokale helter :)

Satser på at Pudding og Hersker Hans har film ute til jul .. 2006.

 

Jepp, Audi var Gatebil. Og ellers var det som Skody sier, mange lokale helter.

jul...2006... Håper det kommer noe før den tid. ;) Gleder meg til å se!

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en artig formiddag på Dokka. Lurte med meg en kompis og tok turen oppover etter tips fra Marius. Kjørte noen pass så clutch og differ lukta hai.

 

Litt vel glatt i noen av svingene gjorde at også 4 hjulsdrift ikke beit særlig...

 

Sååå, jeg kommer nok igjen en dag senere i vinter også. Særlig etter tyngre snøfall ;-)

 

Tok noen bilder, men har ingen host til dem. Får jeg ånden kan det hende dem legges ut på Imprezadriver.com etterhvert. (og linkes herfra)

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som kjørte den sorte wrxen ja. Tenkte det kanskje var HMHaga som hadde tatt feil i ei rundkjøring, også var det bare en modøl :D http://www.photobucket.com har plass til bildene dine. Hvis det ikke er så mange kan jeg sikkert hoste noen for deg. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som kjørte den sorte wrxen ja. Tenkte det kanskje var HMHaga som hadde tatt feil i ei rundkjøring, også var det bare en modøl :D http://www.photobucket.com har plass til bildene dine. Hvis det ikke er så mange kan jeg sikkert hoste noen for deg. :)

 

 

Ok, jeg fikk ånden. Kjerringa sovna på sofaen og øllen passa godt ved siden av lap-top`n. Link til IDCN: 5 bilder fra Vinjarmoen 101205

 

Hehe, Haga skulle nok ha tatt seriøst feil i mer enn en rundkjøring for å havne der...

 

Jasså, måtte over brua du og? well

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

 

Artigt treff ja, men føret var ikke så gunstig.

 

Det er gøy å sladde på isbaner, det er gøy å sladde på is og snø, det er gøy å sladde på isvann.

 

Men selve banen på dokka hadde ganske mye oppover og nedoverbakker, noe som er veldig morsomt på asfalt. men nå på dette føret mistet alle allt for mye fart for å kunne få noen store sladder. Dette kombinert med mangel på en rettstrekke, og forbud mot rallypigg gjorde jo at farten ble meget meget lav, og fremdriften dårlig både med 4x4 og rwd :)

 

Men når det er sagt var det et smidig treff, med mye effektiv kjøretid og hyggelige mennesker :)

 

Banen så også utrolig morsom ut med mye bedre grep så jeg kommer garrantert tilbake :)

 

All respekt til en sort toyota celica med 4wd (carlos seinz sak) som satset meget friskt!

 

Jeg har filma endel og klipper på det nuh, skal se når jeg får ut noe, i kveld eller morgen kveld.

 

-Tor Morten

http://www.gunstig.no

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår