Gå til innhold

85/70 senkesett ifra Czt.no ?

Ranger emnet


Empty

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på ossen senking jeg skal ha til min nyinnkjøpte Golf -85 mod., står vel mellom 40/40mm senking slik at jeg slipper å kjøpe nye dempere eller så har jeg lyst til å ta den helt ut å kjøpe 85/70mm settet ifra Czt.no.

Er det noen som har noe erfaring med Czt generelt (service osv.) og senkesettet ?

Hvordan er det med subbing osv. hvis jeg bestemmer meg for å senke den 85/70mm, den skal jo være kjørbar... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ganske sikker på om du senker bilen din 85 foran vil du få store problemer likevel om en org. golf har god bakkeklaring. En her i byen senket golfen sin 80 og da var det MAX 2 cm klaring fra leppa på 90-fangeren og ikke mer på bunnpanna. 60 40 er vel det som passer golf best.

-89' Golf Gti 16v

 

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nesten det jeg tenkte, var bare siden jeg mest sannsynlig måtte kjøpe nye dempere så kunne jeg kansje kjørt full pakke, men har også lest at man kan senke 60 på Golf, men ikke andre biler... ?

Har nå en Rs fanger som fulgte med når jeg kjøpte bilen, men er litt i tvil når det gjelder videre styling. Har lyst til å kjøpe 90' fangere og senke bilen ganske, men lurer også litt på hvordan det blir hvis jeg beholder Rs fangeren og setter på skjørt og bak fanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men 60/40 er for pingler, det er jo det alle kjører med.. Du må senke mer.. På gamlegolfen var det eneste jeg tok nedi med GTI-leppa, og den tåler litt bank.

Som jeg skulle sagt det selv....

Kjøp justerbart og skru det i bånn!!! hellothere

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på om du senker bilen din 85 foran vil du få store problemer likevel om en org. golf har god bakkeklaring. En her i byen senket golfen sin 80 og da var det MAX 2 cm klaring fra leppa på 90-fangeren og ikke mer på bunnpanna. 60 40 er vel det som passer golf best.

 

Detta er bare bullshit.. har han 80mm senk er det en god del mer enn 2cm klaring til bunnpanna.. har selv eid golf 2 som var senket mer enn 80mm foran (sammensunket jamexsett) og jeg slo bare bunnpanna nedi en gang, og det var når jeg klarte å hoppe i 90.

 

nei.. gå for et justerbart og skru det heeelt i bunn du. Praise the lowered.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En her i byen senket sin noe vi fant ut med å måle at den var 12 cm laveren en en org.... ( kappet fjærene og hadde alt for små hjul ).

 

Alikevel var den kjørbar.... Gti lippa lå en cm over bakken på flat vei...

Gikk med noen lipper ... så 80 senk er bare blåbær....

G60 syncroen min var lavere en 80 når jeg fikk den .. skrudde den opp til vinteren og giddet aldri ta den ned igjen ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår