Empty Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Sitter å lurer på ossen senking jeg skal ha til min nyinnkjøpte Golf -85 mod., står vel mellom 40/40mm senking slik at jeg slipper å kjøpe nye dempere eller så har jeg lyst til å ta den helt ut å kjøpe 85/70mm settet ifra Czt.no. Er det noen som har noe erfaring med Czt generelt (service osv.) og senkesettet ? Hvordan er det med subbing osv. hvis jeg bestemmer meg for å senke den 85/70mm, den skal jo være kjørbar... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er ganske sikker på om du senker bilen din 85 foran vil du få store problemer likevel om en org. golf har god bakkeklaring. En her i byen senket golfen sin 80 og da var det MAX 2 cm klaring fra leppa på 90-fangeren og ikke mer på bunnpanna. 60 40 er vel det som passer golf best. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Var nesten det jeg tenkte, var bare siden jeg mest sannsynlig måtte kjøpe nye dempere så kunne jeg kansje kjørt full pakke, men har også lest at man kan senke 60 på Golf, men ikke andre biler... ? Har nå en Rs fanger som fulgte med når jeg kjøpte bilen, men er litt i tvil når det gjelder videre styling. Har lyst til å kjøpe 90' fangere og senke bilen ganske, men lurer også litt på hvordan det blir hvis jeg beholder Rs fangeren og setter på skjørt og bak fanger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Sorry, men 60/40 er for pingler, det er jo det alle kjører med.. Du må senke mer.. På gamlegolfen var det eneste jeg tok nedi med GTI-leppa, og den tåler litt bank. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Bestilte senkesett der - måtte forhåndsbetale. Skulle ta 3 uker - tok 3 mnd.... hadde bare handlet kontant i butikken om jeg skulle handlet igjen med dem. Penger mot vare .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 He he, litt mixed messages her... Syns denne er drit fet, hvor mye vil dere si den er senka ? Etter det jeg har forstått så er det 90' fangere, siderskjørt, emblemfri grill og breddere som sitter på den bilen og det får meg til å sikle på akkurat det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Sorry, men 60/40 er for pingler, det er jo det alle kjører med.. Du må senke mer.. På gamlegolfen var det eneste jeg tok nedi med GTI-leppa, og den tåler litt bank. Som jeg skulle sagt det selv.... Kjøp justerbart og skru det i bånn!!! hellothere Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Bare det at justerbart koster $$$ og siden det settet ifra Czt var ganske rimelig, 2600,- så skal jeg innrømme at det frister litt, men gidder ikke å kjøre med en bil som skraper bare man hever stemmen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Eyecandy Racing selger justerbart til golf2 for 4235,- http://eyecandyracing.no/justerbartUnderstell_VW_Golf2.htm Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fortsatt litt over det jeg hadde tenkt å bruke. Egentlig hadde jeg tenkt å bare kjøpe fjærer, men siden jeg bare kan ha 40/40mm så er det 85/70mm settet som frister... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 40/40 er jo lite synlig :) 85/70 blir nok bra! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ender nok opp med det, 85/70mm senk, 90' fangere og sideskjørt... Tror det kan bli bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Eyecandy Racing selger justerbart til golf2 for 4235,-http://eyecandyracing.no/justerbartUnderstell_VW_Golf2.htm Hvordan er disse? Er de stive? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Er ganske sikker på om du senker bilen din 85 foran vil du få store problemer likevel om en org. golf har god bakkeklaring. En her i byen senket golfen sin 80 og da var det MAX 2 cm klaring fra leppa på 90-fangeren og ikke mer på bunnpanna. 60 40 er vel det som passer golf best. Detta er bare bullshit.. har han 80mm senk er det en god del mer enn 2cm klaring til bunnpanna.. har selv eid golf 2 som var senket mer enn 80mm foran (sammensunket jamexsett) og jeg slo bare bunnpanna nedi en gang, og det var når jeg klarte å hoppe i 90. nei.. gå for et justerbart og skru det heeelt i bunn du. Praise the lowered. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 En her i byen senket sin noe vi fant ut med å måle at den var 12 cm laveren en en org.... ( kappet fjærene og hadde alt for små hjul ). Alikevel var den kjørbar.... Gti lippa lå en cm over bakken på flat vei... Gikk med noen lipper ... så 80 senk er bare blåbær.... G60 syncroen min var lavere en 80 når jeg fikk den .. skrudde den opp til vinteren og giddet aldri ta den ned igjen ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg